تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟


تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟

"تگ کنونیکال" یک عنصر HTML است که در هدر یک وب سایت استفاده می شود و به یک URL متعارف از طریق rel="canonical" اشاره می کند.

 

"Canonical" در این مورد به معنای URL اصلی است. تگ متعارف به موتورهای جستجو کمک می کند تا URL ها را به روشی معنی دار فهرست بندی کنند.

 وب مسترها و سئوکاران با کمک تگ های متعارف از محتوای تکراری جلوگیری می کنند. به پیوند درج شده پیوند متعارف نیز گفته می شود. SEO ها اغلب به عناصر HTML به سادگی به عنوان "متعارف" اشاره می کنند.

 

پس زمینه canonical tag

 

گوگل از سال 2009 از عنصر rel=canonical پشتیبانی کرده است. گوگل در این مورد تنها نبود؛ مایکروسافت و یاهو و mahdi najjari نیز موافقت کردند که از این تگ HTML پشتیبانی کنند. از آن زمان، مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند موارد تکراری را با یک لینک در کد منبع موتورهای جستجو علامت‌گذاری کنند. سپس فقط می توانید منبع اصلی را فهرست کنید و "کپی" را نادیده بگیرید.

 

از یک طرف، معرفی canonical و استفاده از این تگ باعث شد تا مدیران وب سایت ها از محتوای تکراری خودداری کنند. از سوی دیگر، گوگل و شرکت نیز از آن بهره مند شده اند.

 زیرا کار خزنده ها و ربات ها منابع مالی و زمانی زیادی را می بلعد. موتورهای جستجو با کمک تگ‌هایی که به‌طور معقول تنظیم شده‌اند، می‌توانند در بودجه خزیدن و در نتیجه پول صرفه‌جویی کنند.

 

ایده پشت برچسب ساده است: اگر دو وب سایت تکراری وجود داشته باشد، برچسب تعیین می کند که کدام یک به عنوان "اصل" و کدام به عنوان "کپی" علامت گذاری شده است.

منبع اصلی از طریق پیوند متعارف ارجاع داده می شود. به عنوان یک قاعده، موتورهای جستجو به این اطلاعیه پایبند هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که وب سایت ارجاع دهنده از فهرست حذف شده است.

 

به این ترتیب تگ canonical یکپارچه می شود

پیاده سازی در وب سایت HTML:

 

تگ کنونیکتال قبل از بسته شدن </head> در هدر سند HTML درج می شود. یک مثال:

 

صفحه https://www.seite.de/dieeine/ دارای محتوایی مشابه https://www.seite.de/dieandere/ است. برای جلوگیری از محتوای تکراری، پیوند متعارف زیر به /diandere/ اضافه می شود:

 

<link rel="canonical" href="https://www.seite.de/dieine/"/>

 

صرف نظر از اینکه از URL های نسبی یا مطلق در سراسر سایت استفاده می شود.

 

 

جاسازی در یک سند PDF:

 

یک canonical همچنین می تواند برای فایل های PDF یا سایر منابع مشابه تنظیم شود. در این حالت پیاده سازی در هدر نیز صورت می گیرد. با این حال، این یک یادداشت از سرور در "هدر http" است که وقتی یک مشتری به منبع دسترسی پیدا می کند، برچسب متعارف را نمایش می دهد. روز معمولاً به این صورت است:

 

پیوند: <http://www.seite.de/dieine.pdf>؛ rel = "متعارف"

 

توجه: بسیاری از CMS ها مانند وردپرس پلاگین هایی را ارائه می دهند که با آنها canonical ها به طور خودکار تنظیم می شوند. مداخله مستقیم در کد منبع دیگر ضروری نیست.

 

 

استفاده های احتمالی برای برچسب

 

            صفحه بندی: با کمک ویژگی های rel="next" و rel="prev، اپراتورهای وب سایت می توانند چندین زیرصفحه از یک دسته بندی را صفحه بندی کنند.

 این بدان معنی است که صفحات به عنوان یک دنباله منطقی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو علامت گذاری می شوند. در این مورد، توصیه می‌شود که هر صفحه صفحه‌بندی شده را به صورت متعارف به سمت خود نشانه بگیرید.

            hreflang: تگ hreflang برای نشان دادن به موتورهای جستجو استفاده می شود که نسخه ترجمه شده برای یک زبان یا کشور خاص در دسترس است. با این کمک، موتورهای جستجو به راحتی می توانند نوع صفحه مناسب را برای منطقه/زبان مورد نظر شناسایی و نمایش دهند.

 با کمک canonical، صفحه ای که با hreflang مشخص شده است به خود اشاره می کند.

            AMP: صفحات موبایل شتاب داده شده می توانند با استفاده همزمان از وب سایت های "متعارف" محتوای تکراری ایجاد کنند.

برای جلوگیری از این امر، یک کانونیکال روی یک AMP تنظیم شده است که به نسخه دسکتاپ اشاره دارد. اگر نسخه دسکتاپ وجود نداشته باشد و وب‌سایت تلفن همراه فقط به عنوان یک صفحه تلفن همراه تسریع شده وجود داشته باشد، canonical به خود AMP اشاره می‌کند، برای مثال به این صورت: <link rel="canonical" href="https://www.seite.de /amp -version.html .

            جلوگیری از محتوای تکراری در سندیکای محتوا: اگر محتوای یک وب‌سایت، مانند بیانیه‌های مطبوعاتی، کپی شده و در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شود، می‌توان از طریق canonical به منبع اصلی اشاره کرد.

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

اشتباهات رایج تگ کنونیکال

 

عملکرد برچسب به همان اندازه ساده است که خطاهای مرتبط با استفاده از آن می تواند متفاوت باشد.

 

  • استفاده از canonical در <body>: اگر تگ در آنجا استفاده شود، تاثیری ندارد و توسط گوگل نادیده گرفته می شود.
  • نکات متعارف به صفحه اول در صفحه بندی: در این حالت تمام صفحات صفحه بندی شده نادیده گرفته می شوند و به گوگل گفته می شود که صفحات صفحه بندی شده تکراری هستند که این درست نیست.
  • URL های نسبی استفاده می شوند: استاندارد فقط با URL های مطلق به طور قابل اعتماد کار می کند. در غیر این صورت، موتور جستجو نمی داند که متعارف سازی به کدام دامنه اشاره دارد.

 

 

            پیوند متعارف به صفحه دسته بندی اشاره می کند که خطای 404 را برمی گرداند: Canonicals فقط باید به URL های قابل دسترسی پیوند داده شود.

            پروتکل متفاوتی در تگ نسبت به پروتکل صفحه متعارف مشخص شده است: این خطا برای مثال زمانی رخ می دهد که تگ به جای https به URL با http اشاره می کند.

 

تگ Canonical یا Noindex؟

 

تگ canonical می تواند برای رفع مشکلات محتوای تکراری استفاده شود. همین امر در مورد تگ noindex نیز صدق می کند.

با این حال، در حالی که یک متعارف نشان می‌دهد که یک صفحه اصلی با همان محتوا وجود دارد و موتورهای جستجو هنوز می‌توانند «کپی» را ایندکس کنند، تگ noindex دستور می‌دهد که صفحه بازدید شده در فهرست قرار نگیرد.

 

روش استفاده از Canonical

 

این برچسب ها که در سال 2009 معرفی شدند، عمدتاً به رفع مشکلات محتوای تکراری کمک می کنند. اینها می توانند به سرعت در فروشگاه های آنلاین یا CMS مانند وردپرس ایجاد شوند. به عنوان مثال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی هنگام فیلتر کردن نتایج با شناسه‌ها کار می‌کنند که می‌توانند توسط موتورهای جستجو نمایه شوند.

 نتیجه گاهی اوقات چندین ده یا حتی صدها URL است که تقریباً محتوای مشابهی را ارائه می دهند. تنها با یک برچسب، همه این URL ها را می توان به یک منبع اصلی ردیابی کرد.

 

زمانی که محصولات در دسته‌های مختلف در فروشگاه‌ها فهرست می‌شوند، محتوای تکراری نیز ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که یک ژاکت سبز در فهرست کت /winter jackets و همچنین در فهرست jackets / مردان فهرست شود.

 در این مورد، اپراتورهای فروشگاه باید تصمیم بگیرند که کدام URL و کدام زیردایرکتوری باید در نهایت متعارف باشد. با این حال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی از راه‌حل ساده‌تری استفاده می‌کنند و نشانی‌های اینترنتی محصول را مستقیماً به ریشه دامنه متصل می‌کنند، بدون اینکه فهرست‌های فرعی را در بین آنها فهرست کنند.

 

در اصل، لینک آب درون یک صفحه نیز می تواند با URL متعارف بهینه شود. اگر پیوندی به صفحه ای با محتوای تکراری منتهی شود، قدرت پیوند را به صفحه متعارف منتقل می کند. به این ترتیب، می توان رتبه های بهتری برای "صفحه اصلی" مربوطه به دست آورد.

 

این مزیت مدتی است که به عنوان بخشی از تکنیک های SEO BlackHat استفاده می شود. اما گوگل معمولاً این تلاش‌ها برای دستکاری را خیلی سریع تشخیص می‌دهد و URLهای مربوطه را با ضررهای رتبه‌بندی جریمه می‌کند.

 

 

https://logopond.com/LacyRaley2/profile/562427/?filter=&page=

https://cplusplus.com/user/LacyRaley2/

https://8tracks.com/lacyraley2

https://www.intensedebate.com/people/LacyRaley2d

https://www.authorstream.com/LacyRaley2/

https://www.f6s.com/lacy-raley

https://letterboxd.com/lacyraley2/

https://www.openlearning.com/u/lacyraley-rfo3q9/

https://www.bitsdujour.com/profiles/f36qf7

https://www.tetongravity.com/community/profile/LacyRaley2/

https://www.zillow.com/profile/LacyRaley2

https://list.ly/lacyraley2/lists

https://qiita.com/LacyRaley2

http://qooh.me/LacyRaley2

https://www.divephotoguide.com/user/LacyRaley2

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

آشنایی با محصولات ایمیجز


آشنایی با محصولات ایمیجز

a2_1y70.jpg

برند ایمیجز یک برند معتبر چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند زیر نظر کمپانی شناخته‌شده بیوآکوا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برند ایمیجز در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با قیمتی بسیار مناسب شهرت دارد، در نتیجه افراد زیادی خواهان این محصولات هستند؛ زیرا در کنار قیمت مناسب، این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و کیفیت و اثربخشی آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر جهان برابری می‌کند. این محصولات هم‌اکنون در آسیا و اروپا طرفداران زیادی دارد و در کشورهایی مانند چین، مالزی، امارات، آمریکا، عمان، استرالیا  ترکیه و ایران در دسترس قرار دارد. اگر دوست دارید با محصولات ایمیجز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم به معرفی محصولات این برند بپردازیم و در پایان یک سایت معتبر برای خرید این محصولات به شما معرفی کنیم.

انواع محصولات برند ایمیجز

همان‌طور که گفته شد، محصولات این برند تحت نظارت تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه سلامت پوست قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن دانش تخصصی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی محصولات را بررسی و سپس روانه بازار می‌کند. ازجمله معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم شیر گاو ایمیجز

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده قوی است که هنگام تماس با پوست تبدیل به قطعات شیر می‌شود و بافت مخملی و بسیار سبکی بر روی پوست به‌جا می‌گذارد. ساختار این کرم به صورتی است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ می‌کند.

این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک دارند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا پوست آن‌ها را نرم کرده و به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. شیر گاو دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که همگی برای پوست مفید هستند و می‌توانند غدای پوست را تأمین کنند و همچنین به مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست شوند. این کرم می‌تواند جوش، لک و آکنه را از بین ببرد و باعث جوان‌سازی پوست شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

این محصول یک محصول بسیار مغذی و غلیظ برای از بین بردن لکه‌های صورت است و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این سرم دارای مقدار زیادی ویتامین سی دارد که برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. ازآنجایی‌که این سرم قدرت هیدراته قوی دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، سفت شدن پوست صورت و لیفت کردن آن می‌شود. همچنین می‌تواند لک، آکنه و جوش را از بین برده و پوست شما را سفید و شفاف کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

این تونر مانند یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. این تونر باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و پوست شما را تغذیه می‌کند. در ساختار این تونر خواص درمانی وجود دارد که باعث کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرایشی در قدم اول صورت خود را با این تونر به طور کامل از انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک ‌کرده و سپس از لوازم‌ آرایشی استفاده کنید. از جمله خواص این تونر می‌توان به مواردی مانند کاهش منافذ باز پوست صورت، تنظیم چربی پوست و افزایش کلاژن‌سازی، کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست و تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست اشاره کرد.

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قدرتمندی که دارد برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و مواد مغذی موجود در آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و باعث نرمی و همچنین رطوبت‌دهی به پوست شما می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول دارای عصاره اسمانتوس است که باعث از بین رفتن سیاهی، پف و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. همچنین می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جایگزین کند. با وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن‌سازی مفید است و می‌تواند باعث از بین بردن چین‌ و چروک و خطوط ریز اطراف چشم شود.

ماسک طلا برای لب و زیر چشم ایمیجز

ماسک طلا برای پوست‌های حساس مناسب است و با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالایی که دارد باعث از بین رفتن چین‌ و چروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید طلا ماده‌ای بسیار فوق‌العاده و تأثیرگذار برای از بین بردن باکتری‌های پوست است به همین دلیل این ماسک می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لایه‌های زیرین به طور کامل تغذیه پوست را انجام دهد و باعث کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست شود.

تونر ویتامین سی ایمیجز

این تونر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های پوستی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است و احساس خنکی و تازگی را به ‌صورت شما می‌دهد. ویتامین c که در این محصول وجود دارد باعث لیفت صورت و به وجود آوردن پوستی صاف و بدون چروک برای شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای این تونر می‌توان به روشن‌کننده،  تنظیم‌کننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌کننده، آبرسان، کاهش منافذ باز پوست، دارای مواد طبیعی و گیاهی و... اشاره کرد. نکته مهمی که هنگام خرید تونر باید در نظر داشته باشید مناسب بودن برای پوست شماست. خوشبختانه این تونر برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

 

خرید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی از اسکین بازار

اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت، اقدام به خرید محصولات برند ایمیجز کنید، می‌توانید به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجینال، می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراین اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید مطمئناً این وبسایت برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید با خیال راحت محصولات کاملاً اورجینال را از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای و چینی خریداری کنید. از جمله برندهایی که اسکین بازار محصولات آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌توان به برند لانبنا، برند بیوآکوا، برند ایمیجز و برند بریلی اشاره کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی برای مشتریانی که خرید بالای ??? هزار تومان داشته باشند ارسال رایگان در نظر گرفته‌است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برند ایمیجز پرداختیم و سایت اسکین بازار را که در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. اگر جزء افرادی هستید که شادابی و طراوت پوست‌تان برای شما اهمیت دارد، به هیچ عنوان این پیشنهاد را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر محصولات مراقبت از پوست باکیفیت این برند را امتحان کنید.

 

منبع : جامعه نیوز