میثم شکری ساز کیست و چرا شهرت دارد؟


میثم شکری ساز کیست و چرا شهرت دارد؟

 

مجموعه کسب و کار: میثم  شکری ساز نمونه ای عالی از تعهد، برنامه ریزی و تلاش است که می تواند الگوی بسیاری از جوانان و افرادی باشد که می خواهند با دست خالی با ناملایمات مبارزه کنند و نردبان موفقیت را طی کنند.

 

وقتی صحبت از موفقیت به میان می آید، خیلی ها معتقدند که برای رسیدن به مقام های بالا باید سرمایه و ثروت یا ژن خوبی داشت! شاید فکر کنید که این تنها چیزی است که شما را موفق و موفق می کند. اگر نگاهی واقع بینانه به اطراف بیندازیم، افراد زیادی هستند که بدون این موارد مناصب بسیار مهمی را به دست آورده اند و افتخارات زیادی کسب کرده اند. یکی از این جوانان موفق دکتر میثم شکری ساز از مدیران و کارآفرینان جوان و موفق کشور است.

 

میثم شکری ساز را میشناسید؟

دکتر میثم شکری ساز یکی از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان و مدیران اقتصادی کشور است. وی متولد 1365 و دارای مدرک دکترای کارآفرینی با لیسانس آموزش عالی از دانشگاه آزاد اسلامی و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه آشتنبیس آلمان و پرنس کبیر در تهران است. این مدیر جوان دارای سوابق علمی و پژوهشی فراوانی بوده و فعالیت های بسیاری در زمینه های مدیریت و بازرگانی انجام داده است. حدود 20 مقاله علمی پژوهشی با عناوین مختلف از دکتر میثم شکری ساز در مجلات داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

 او همچنین یک مترجم و نویسنده جوان است و بیش از دوازده کتاب در زمینه های روانشناسی، مدیریت، بازاریابی و فروش منتشر کرده است. این شامل؛ وی بازاریابی مدرن، تاریخ ناگفته تفکر مدیریتی، انعطاف پذیری، توهم هوش 1 و 2 و بازاریابی گوریل را ذکر کرد.

 

 همانطور که مشخص است میثم شکری ساز یکی از نخبگان جوان تحصیلکرده ای است که فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس دانش و سواد لازم در عرصه های مختلف به موفقیت های بسیاری دست یافت. این مدیر جوان در زمینه مدیریت و کارآفرینی نیز عملکرد چشمگیری دارد و به عنوان یکی از جوان ترین و موفق ترین مدیران اقتصادی و کارآفرینی کشور شناخته می شود. دکتر میثم شکری ساز هم اکنون مدیرعامل هلدینگ پارس پیندار می باشد. این دوره خدمات گسترده ای را در زمینه های آموزشی، تجاری و تحقیقاتی ارائه می دهد.

 

میثم شکری یک ساز موسیقی است و برای موفقیت تلاش می کند

این مدیر جوان به دهه گذشته برمی گردد. این مدیر جوان در آن زمان با ایجاد تغییراتی در سیستم آموزشی سعی در معرفی و ارائه آموزش های الکترونیکی و مجازی داشت. این مدیر موفق کار خود را با دست خالی آغاز کرد.

یقینا افرادی که به اهداف خود ایمان دارند و برای رسیدن به آن آماده هر کاری هستند، به زودی در مسیر اصلی پیشرفت قرار خواهند گرفت و موفق خواهند شد. میثم چکاری ساز نیز با تکیه بر همین مهارت ها در راه تحقق آرزوهای خود گام برداشته و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. بدون شک پیمودن مسیر موفقیت برای آنها آسان نیست. مسیر آنها پر از موانع و مشکلاتی است که گاهی بر سر راهشان قرار می گیرد و رشد و تکامل آنها را کند می کند.

 

بسیاری از این افراد به دلایل مختلف دست از اهداف خود می کشند و تسلیم این موانع و مشکلات می شوند. در این میان، افرادی هستند که هرگز از این اهداف دست برنداشته اند و همچنان قوی تر از قبل می شوند. دکتر میثم شکری ساز جوانی است که کار خود را آغاز کرده و در این راه نه تنها از سختی ها و مصیبت ها نمی ترسد، بلکه آنها را به گام هایی در جهت اهداف خود تبدیل کرده است. از موفقیت های این مدیر جوان می توان به انتخاب وی به عنوان برترین مدیر فناوری اطلاعات ایران در سال 1396 و دریافت لوح و تندیس حقوق مصرف کننده در سه سال متوالی 1396، 1397 و 1398 توسط هلدینگ پارس اشاره کرد.

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/185554-%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF

 

رسیدن به موفقیت در گرو تلاش است

همه ما به خوبی می دانیم که با تلاش و پشتکار می توان به موفقیت های بسیاری در مسیر رشد و توسعه دست یافت. میثم چکاری ساز نمونه ای عالی از تعهد، برنامه ریزی و تلاش است که می تواند الگوی بسیاری از جوانان و افرادی باشد که می خواهند با دست خالی با ناملایمات مبارزه کنند و نردبان موفقیت را طی کنند.

فقط ثروت و قدرت نیست که می تواند شما را موفق کند. اعتبار و موفقیت را می توان به راحتی یک شبه از دست داد. اما موفقیت های طولانی مدت و سخت کوشی دائمی هستند و به راحتی از بین نمی روند. اگر بهانه شما برای شروع نکردن و شروع نکردن کمبود سرمایه و قدرت است، نمونه هایی مانند دکتر دکتر را فراموش نکنید. میثم شکری ساز.

Motion Detection دوربین مدار بسته / معرفی فناوری EIS


 Motion Detection دوربین مدار بسته / معرفی فناوری EIS

زمان هایی پیش می آید که یک منطقه از یک مکان خاص را برای نظارت انتخاب می کنید و قابلیت تشخیص حرکت را در دوربین مداربسته فعال می نمایید. این قابلیت در اکثر محصولات نظارتی جدید اعم از آنالوگ HD و دیجیتال وجود دارد و برای استفاده از آن می توان از طریق پنل تنظیمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابلیت تشخیص حرکت

تشخیص حرکت در دوربین هایک ویژن یک مفهوم ساده به نظر می رسد. تمام کاری که در آن انجام می شود مقایسه تغییرات صورت گرفته در یک فریم نسبت به فریم بعدی است. به عنوان مثال، وارد شدن یک توپ سفید متحرک به تصویر که می تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در این روش به صورت پی در پی تصاویر مورد مقایسه قرار می گیرند و اگر در تعداد کافی و مشخصی از پیکسل های موجود در فریم ها تغییری رخ  دهد، نرم افزار دوربین حرکت را تشخیص داده و هشدارهای لازم را به شما می دهد.

 

مزایای استفاده از تشخیص حرکت Motion Detection

صرفه جویی در هزینه ها: شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از این نوع از دوربین ها شاید مجبور به استخدام فردی برای اهداف نظارتی خود باشید شخصی که همواره باید بر تغییرات صورت گرفته در دوربین ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبیعی است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به این فرد هستید.

صرفه جویی در زمان: اغلب اوقات زمان زیادی صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد می شود. اما با استفاده از دوربین های تشخیص حرکت، می توان در زمان خود صرفه جویی نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتری در شرکت خود کرد. دوربین همیشه می تواند در حالت آماده به کار باقی بماند و هنگامی که یک شی یا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط می کند، چند دقیقه بعد وقتی حرکتی انجام نمی شود، دوربین ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر می گردد. شما هر زمان که بخواهید می توانید به  دستگاه مراجعه نموده و تصاویر ضبط شده را مشاهده نمایید.

 

 

 

عملکرد حفاظتی بهتر: اگر عملکرد دوربین های معمولی را با دوربین های تشخیص حرکت مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که دوربین های با قابلیت تشخیص حرکت امنیت بیشتری را فرآهم می کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نمایید، این نوع از دوربین ها بهترین گزینه هستند.

کارایی بالاتر: کارایی دوربین های تشخیص حرکت بسیار بالاتر از سایر انواع دوربین مداربسته معمولی است. این امر به این دلیل است که دوربین تنها صحنه های مهم را ضبط می کند. و تنظیمات آن به گونه ای است که پس از تشخیص شروع به ضبط می کند. این بدین معنی است که آلارم در صورت ضرورت فعال می گردد. مزیت آن این است که فضای کمتری از هارد اشغال شده و فقط صحنه هایی را که لازم است ثبت می کند.

 

معایب استفاده از تشخیص حرکت Motion Detection

 

 یکی از معایب تشخیص حرکت Motion Detection در دوربین مدار بسته این است که در واقع دوربین ها در اصل حرکت در تصویر را تشخیص نمی دهند، بلکه تنها تغییرات در تصویر را تشخیص می دهند. برای مثال چنانچه نوری از چراغ در تصویر بیفتد دوربین آن را تغییر (حرکت) تشخیص داده و شروع به ضبط می کند.

 

 

 

فعال نمودن قابلیت تشخیص حرکت

سیستم تشخیص حرکت در دوربین های مداربسته امروزه بسیار پیشرفته تر شده است. و می توان تنظیمات آن را هم در دوربین و هم در نرم افزار مدیریت تصاویر هایک ویژن (VMS) فعال نمود. تشخیص آنکه مقدار تغییرات در حد لازم و کافی برای ایجاد آلارم هست یا خیر بستگی به میزان یا درصد حساسیت یا Sensivity موجود در تنظیمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغییرات نور در پیکسل ها بستگی دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغییرات جزئی تر حساس بوده در حالیکه درصد Sensivity پایین تر برای تغییرات بزرگ تر در تصویر بکار می رود از طرف دیگر، درصد پیکسل هایی که دچار یک تغییر شده اند نیز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر یک درب هستید، تعیین میزان حساسیت روی 50?، در صورت ورود یک سوژه بزرگ در ابعاد یک انسان به اتاق باعث ایجاد هشدار می گردد. (برای آموزش دقیق نحوه فعالسازی تشخیص حرکت هایک ویژن بر روی لینک کلیک کنید.)

 

 

 

نحوه فعالسازی موشن دتکشن

در اینجا به نحوه فعالسازی قابلیت تشخیص حرکت در نرم افزار iVMS-4200 هایک ویژن می پردازیم. همچنین به شرح عملکرد سیستم آلارم نیز اشاره می کنیم.

آماده سازی:

1. دانلود نرم افزار iVMS-4200 و نصب آن

2. ادد کردن دستگاه به نرم افزار

 

دوربین مدار بسته تیاندی

 دوربین حارس    

 

معرفی فناوری EIS در دوربین مداربسته و کاربرد های آن

سیستم تثبیت کننده تصویر، به مجموعه ای از فناوری هایی اطلاق می شود که برای اصلاح تاری تصاویر در دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این تاری تصاویر معمولا از ارتعاشات اجتناب ناپذیر به دلیل حرکت دوربین در محل نصب ناشی می شود. معمولا نصب دوربین مداربسته در فضاهای روباز آن را در معرض تکان های ناشی از عوامل فیزیکی یا طبیعی همچون باد، باران و … قرار می دهد. به همین جهت توسعه دهندگان تکنولوژی های مربوط به سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید فناوری هایی نرم افزاری و سخت افزاری در صدد کاستن این نقائص هستند.

وجود نویز و تاری در تصاویر یک امر اجتناب ناپذیر است. تکنیک تثبیت کننده تصویر به شما کمک می کند تا جزئیات دقیقتر و با وضوح بالا از تصاویر داشته باشید. تکنیک های تثبیت کننده تصویر به طور کلی و بر اساس عملکرد آنها به دو نوع زیر طبقه بندی شوند:

  • اصلاح بر اساس حرکت لنز
  • اصلاح بر اساس برنامه نرم افزاری

در ادامه به شرح هر کدام از موارد بالا و در نهایت به ارائه مقایسه ای میان این دو می پردازیم.

تثبیت کننده تصویر (EIS)

تثبیت کننده تصویر الکترونیکی و یا (Electronic image stabilization) روشی است که در آن مشکل تاری تصویر در سطح نرم افزاری و پس از اینکه سیگنال نوری به سیگنال دیجیتال تبدیل گردید، بر طرف می شود. همانطور که میدانید هر دوربین مدار بسته ای  دارای یک چیپ یا حسگر تصویر است  که وظیفه دارد که این سیگنال نوری را دریافت نموده و برای تشکیل تصویر این سیگنال های نوری را به سیگنال های دیجیتالی تبدیل نماید. این روش اصلاح نقائص تصاویر را پس از تشکیل تصویر انجام می دهد یعنی بعد از زمانی که نور از سنسور عبور کرد.

نحوه عملکرد EIS

الگوریتم عملکرد EIS بدین نحو است که پردازنده ابتدا تصویر را به تکه های کوچک تقسیم می کند و سپس آن را با فریم های قبلی مقایسه می کند. سپس تشخیص می دهد که حرکت موجود در تصویر ناشی از یک شی متحرک در تصویر بوده و یا یک لرزش ناخواسته بوده و اصلاحات مورد نیاز را انجام می دهد. در این حالت هنگامی که تصویر اصلاح شده با تصویر قبلی جایگزین می گردد قاعدتا بخش هایی از آن حذف می شود و نسبت به تصویر اصلی (که دارای نویز است) کوچکتر خواهد بود. این ممکن است منجر کاهش کیفیت کلی این فناوری شود اما این کاهش زیاد چشمگیر نیست و قابل اغماض است.

تثبیت کننده تصویر OIS

در این روش عمل تثبیت و اصلاح نویز در تصویر با تغییر مسیر نوری در سنسور انجام می گردد. این عمل در زمان واقعی است و از این رو هیچ تغییری یا کاهش کیفیتی در تصویر رخ نمی دهد. در این روش سنسورهای تشخیص لرزش (سنسورهای ژیروسکوپی) مورد استفاده قرار می گیرند که این اطلاعات را به یک میکرو رایانه منتقل می کنند که به نوبه خود آنها را به سیگنال تصویر تبدیل می کند و در نهایت منجر به حرکت لنز به منظور اصلاح نویز تصویر می شود. به زبان ساده در این روش لنز دوربین مدار بسته با حرکت مکانیکی خود منجر به این می گردد که  نور همواره به سنسور دوربین برخورد کند.

مقایسه عملکرد EIS و OIS

مزیت اصلی سیستم OIS این است که هیچگونه تغییری در تصویر نهایی اتفاق نمی افتد زیرا تغییرات لازم قبل از اینکه سیگنال نوری به سنسور تصویر برخورد کند اتفاق می افتد. اما همانطور که میدانید این فناوری یک فناوری سخت افزاری است و ذاتا از لحاظ وزنی به دوربین فشار می آورد.

در حال حاضر تکنولوژی EIS به دلیل سبکی و قیمت مناسب تر و همچنین با وجود بهبود هایی که در الگوریتم عملکردی آن به منظور افزایش کیفیت تصویر صورت گرفته بسیار محبوبتر و رایج تر به نظر می رسد. البته شاید استفاده از تکنولوژی OIS در رزولوشن و شرایط نور ضعیف، منطقی تر به نظر برسد.

دوربین مداربسته اسپید دام

دوربین داهوا