نصب دوربین مداربسته در پارکینگ های عمومی


نصب دوربین مداربسته در پارکینگ های عمومی

 

هدف اصلی یک سیستم مداربسته در کسب و کار ها، بهبود کیفیت خدمات و امنیت و جلوگیری از سرقت و سایر جرایم است. البته که دوربین ها نمی توانند از وقوع جرایم جلوگیری کنند، اما می توانند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کنند که منجر به کاهش فعالیت نرخ جرم در ناحیه تحت نظارت می شود. به همین دلیل است که در تمامی مراکز عمومی اعم از فروشگاه ها، بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی، پارکینگ های بزرگ و عمومی برای حفظ امنیت افراد و اموال آنها ضروری است تا از دوربین مداربسته استفاده گردد.
سیستم های مداربسته جدید دارای قابلیت های فراوانی هستند علی الخصوص که از تکنولوژی هوشمند نیز بهره می برند و به همین دلیل به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای امنیتی و نظارتی در اماکن مختلف باشند. این دوربین ها مجهز به نرم افزارهای مدیریتی قدرتمندی هستند که از انواع قابلیت های تصویری اعم از شمارش افراد، تشخیص نفوذ، تشخیص پلاک و ... پشتیبانی می کند. در این مطلب قصد داریم از مزایا و لزوم وجود سیستم های نظارتی و حفاظتی در پارکینگ های بزرگ و عمومی صحبت کنیم زیرا تردد بالای وسایل نقلیه و افراد در این مکان ها منجر به افزایش پتانسیل جرم خیزی در این مناطق می گردد.

 

مزایای  نصب دوربین مداربسته  در پارکینگ

1. شناسایی سارقین: سارقین به راحتی می توانند در بخش های مختلف پارکینگ پنهان شوند. شما می توانید پتانسیل وقوع سرقت را با مانیتورینگ محل از طریق سیستم مداربسته خود کاهش دهید و شواهد را ثبت کنید.
2.
جلوگیری از سرقت خودروها: پارکینگ ها مانند یک معدن طلا برای سارقین هستند. علاوه بر سرقت خودرو لوازم موجود در اتومبیل ها نیز در معرض خطر می باشند. شما می توانید با تجهیز پارکینگ توسط سیستم مداربسته احساس امنیت را برای مشتریان خود هنگامی که از اتومبیل خود دور هستند فرآهم کنید.
3.
تشخیص دستکاری دوربین توسط خرابکاران: هنگامی که دوربین توسط افراد خرابکار مورد دستکاری(مانند تغییر زاویه دید، فوکوس و پوشاندن لنز با پارچه یا اسپری، دوربین با استفاده از قابلیت ضد دستکاری (Tampering Detection) خود می تواند با فعال کردن سیستم آلارم فرد خاطی را شناسایی کند.
پارکینگ های عمومی عمدتا به دو بخش داخلی که شامل ساختمان پارکینگ و فضای بیرونی آن است تقسیم می گردند. که هر دو فضا نیز نیازمند نظارت و رسیدگی هستند. حتی بخش بیرونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در بسیاری از پارکینگ ها فضای بیرونی نیز مورد استفاده برای پارک خودروها قرار می گیرد. به همین جهت نیز به شرح سازوکار یک سیستم مداربسته در هر دو بخش می پردازیم:

فضای داخلی پارکینگ

ساختان اصلی یک پارکینگ بزرگ مهم ترین بخش آن است زیرا در یک فضای سر بسته قرار دارد که ممکن است از روشنایی خوبی نیز برخوردار نباشد. همچنین کنترل و مدیریت آن در هنگام بروز احتمالی جرم و یا تصادفات سخت تر از یک محیط روباز است. در زیر به برخی از راهکار های موثر برای رفع مشکلات اینچنینی اشاره نموده ایم

 

  • استفاده از دوربین های چند سنسوره:

یکی از راهکارهای جالب استفاده از دوربین های چند سنسوره پانورامیک است این دوربین ها با داشتن 4 تا 8 عدد سنسور می توانند تصاویری پانورامیک با زوایای 180 یا 360 درجه از محیط به دست دهند و فضای بزرگی از محیط را پوشش دهند. از جمله شرک های تولید کننده این نوع دوربین ها می توان به شرکت هایک ویژن اشاره نمود.

  • استفاده از دوربین های مخصوص شب:

فضای داخلی پارکینگ ها معمولا از روشنایی مناسبی برخوردار نیست و در تاریکی دید مناسبی نخواهید داشت. اما برای حل این مشکل می توانید از دوربین هایی که برای نور بسیار کم ساخته شده اند استفاده کنید طراحی این دوربین ها به نحوی است که در کمترین روشنایی نیز تصاویر واضح و با کیفیتی ارائه می کنند. از این دست از دوربین ها می توان به دوربین های دارک فایتر هایک ویژن اشاره نمود.

ایستگاه های کنترل عبور و مرور خودروها

همانطور که می دانید در ابتدای ورودی و خروجی هر پارکینگی ایستگاه هایی قرار گرفته که خودروها پس از یک ایست کوتاه در آنها و پرداخت وجه به مسیر خود ادامه می دهند. این مکان ها به دلیل ایجاد ترافیک در تردد خودروها از اهمیت بالایی برخورداراند. در زیر به راهکار مهمی نیز برای این نقاط اشاره شده است:

  • استفاده از دوربین های شمارشگر:اصطلاحا به دوربین هایی که توانایی شمارش و تشخیص پلاک خودرو ها را دارند دوربین های مداربسته ANPR گفته می شود. با وجود این دوربین در ایستگاه های پرداخت وجه به راحتی می توان از تعداد و مشخصات پلاک هر خودرویی که وارد پارکینگ می گردد مطلع شد.
  • استفاده از دوربین های WDR دار: درب های ورودی و خروجی اغلب در معرض تابش مستقیم نور افتاب هستند همین امر منجر می شود تا تصاویر کیفیت خوبی نداشته باشند اما با استفاده از همچنین تا حد زیادی این مشکل برطرف می گردد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت می توانید به این مقاله رجوع کنید.
  • نمایشگرهای LED:اگر قصد دارید تا یک سیستم کاملا مکانیزه در پارکینگ داشته باشید می توانید از نمایشگر هایی که تعداد پارکینگ های خالی و ممحل دقیق آنها را نمایش می دهند استفاده نمائید.

 

کنترل محیط اطراف پارکینگ

محیط بیرونی پارکینگ نیز به بخش های مختلفی تقسیم می گردد که هر کدام به صورت جداگانه باید با راهکارهای مناسب تجهیز گردند. به طور کلی برای مدیریت و مانیتورینگ فضای بیرونی از دوربین های اسپیددام یا گردان استفاده می گردد. برای مثال دوربین PTZ دارک فایتر هایک ویژن گزینه مناسبی برای این مکان است. این دوربین 2 مگاپیکسلی Full HD با زوم اپتیکال 23x است. همچنین دارای قابلیت تعقیب هوشمند است که می تواند سوژه های متعددی را ردیابی کند.

اتاق های نگهبانی

اتاق های نگهبانی یا حراست در مجموعه های بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار اند زیرا تمامی وقایع مهم از این قسمت کنترل و نظارت می گردند. برای این قسمت می توان از انواع مختلفی از دوربین ها استفاده نمود. اما دوربین های Fish-eye با تصاویر 180 درجه می توانند گزینه مناسبی برای این مکان ها باشند.

مرکز مدیریت

مهم ترین قسمت در یک سیستم مداربسته مرکز مدیریت اطلاعات آن است زیرا دسترسی به آن مساوی است با نفوذ به هسته اصلی اطلاعات یک سیستم مداربسته. به همین دلیل انتخاب مکان مناسب برای این قسمت که دور از دسترس افراد باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

  1. دوربین مدار بسته
  2. قیمت دوربین مدار بسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. هایک ویژن

علل طلاق در زوجین چیست؟


 

علل طلاق در زوجین چیست؟

 

در این مطلب قصد داریم به علل جدایی و طلاق صحبت کنیم با ما همراه باشید:

 

عللی مانند : خیانت ، عدم ارتباط و صمیمیت ، مشکلات مالی و عدم رابطه جنسی و صمیمیت از دلایل رایج طلاق است.

 

بر اساس پژوهش هایی که انجام داده ایم دریافتیم که دلایل اصلی طلاق و خیانت در ایالات متحده امریکا چه چیزهایی میباشد  :

1.عدم پاسخگویی همسر به نیازهای

2. زوجه خود

3. ناسازگاری

4. عدم بلوغ همسر

5. سوء استفاده عاطفی و خیانت همسر

6. مشکلات مالی

برخی از خصوصیات در زن یا مرد یا شرایطی وجود دارد ، که ممکن است شریک زندگی را مجبور به طلاق کند بصورتی که دیگر نمی تواند با شریک زندگی خود کنار بیاید و شاید طلاق بهترین گزینه باشد.

 

هنگامی که زوجین احساس می کنند تمام روابط احساسی خود را نسبت به همدیگر از دست داده اند  در نهایت می توانند به این نتیجه برسند که زمان پایان ازدواج است .

 

آیا فکر می کنید این سناریو می تواند وارد زندگی شما شود؟

 

این غیر معمول نیست که زوج ها شروع به دعوا و کشمکش کنند تا اینکه روزی برای همیشه از هم جدا شوند. از مسائل مربوط به رابطه خود غافل نشوید . شما هرگز نمی دانید ، رابطه شما ممکن است به سمت جاده های سنگی نیز پیش رود!

 

چند درصد ازدواج ها به طلاق ختم می شود؟

تصور اینکه چند درصد از ازدواجها به طلاق ختم می شود ، به طور قابل پیش بینی پایین به نظر می رسد ، اما واقعیت این است که تقریباً 50 درصد از ازدواج ها در ایالات متحده به طلاق می انجامد.

 

طبق آمار بدست آمده ، زوجین معمولاً در هفت سال اول ازدواج طلاق می گیرند. بنابراین ، طلاق بیشتر در کدام سال ازدواج رایج است ؟

 

گفته می شود که رضایت زناشویی با حرکت زوجین به سمت دهمین سالگرد زندگی آنها افزایش می یابد.

 

 

دلیل اصلی طلاق چیست؟

 

در اینجا لیستی از دلایل متداول طلاق ذکر شده است. اگر هریک از این موارد را در رابطه خود تشخیص دادید ، باید نسبت به این که رابطه شما در حال حرکت است آگاه باشید.

 

این به شما کمک می کند تا بفهمید چه عواملی با خطر بالای طلاق مرتبط هستند و اقدامات لازم را انجام دهید و از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.

 

بیایید دلایل رایج طلاق را بررسی کنیم و بفهمیم که آیا ازدواج شما قابل نجات است یا خیر.

 

1. خیانت همسر یا رابطه خارج از ازدواج :

شوهر ناراحت و عصبانی روی تخت نشسته است

 

وقتی شخصی برای برآوردن نیازهای خود ، چه از نظر جسمی و چه از نظر جنسی ، خارج از رابطه می رود ، این می تواند رابطه را به خطر بیندازد. بسیار دشوار است که پس از خیانت ، اعتماد را پس بگیریم .

 

عصبانیت و کینه از دلایل متداول ، منجر به بی اشتهایی جنسی و عدم صمیمیت عاطفی است .

 

روت هوستون ، متخصص خیانت می گوید: خیانت اغلب به عنوان یک دوستی به ظاهر بی گناه آغاز می شود. "این به عنوان یک رابطه عاطفی شروع می شود که بعداً به یک امر فیزیکی تبدیل می شود."

 

خیانت یکی از دلایل اصلی طلاق است. این امر همچنین یکی از دلایل طلاق قانونی است .

 

2. مشکل در امور مالی :

زن و شوهر بر سر مسائل مالی با هم مشاجره میکنند .

 

به قول معروف ، پول خنده را بر لب مردم می آورد .

 

اگر یک زوج در مورد نحوه مدیریت امور مالی باهم تفاهم و هماهنگی نداشته باشند ؛ این امر می تواند منجر به مشکلات وحشتناک شود.

 

 طبق آمار بدست آمده ، یکی از دلایل طلاق ؛  عدم سازگاری در عرصه مالی است و تقریباً 41 درصد طلاق را ایجاد می کند.

 

همه چیز از عادات مخارج مختلف و اهداف مالی گرفته تا درآمدزایی یکی از همسران به طور قابل توجهی بیشتر از دیگری ، ایجاد نزاع بر سر قدرت می تواند ازدواج را به نقطه شکست برساند.

همچنین تفاوت در میزان پول هر یک از طرفین برای ازدواج نیز می تواند منجر به بازی قدرتمند بین یک زوج شود.

"پول واقعاً همه چیز را لمس می کند. این بر زندگی افراد تأثیر می گذارد .

مشکلات مالی را می توان به عنوان یکی از بزرگترین علل طلاق بعد از خیانت به شمار آورد .

 

3. عدم ارتباط :

ارتباطات در ازدواج بسیار مهم است و عدم برقراری ارتباط موثر به سرعت منجر به نارضایتی و سرخوردگی هر دو می شود و بر همه جنبه های ازدواج تأثیر می گذارد.

از سوی دیگر ، ارتباط خوب پایه و اساس یک ازدواج قوی است. وقتی دو نفر در زندگی مشترکی را بوجود می آورند ، باید بتوانند در مورد نیازهای خود صحبت کنند و بتوانند نیازهای شریک زندگی خود را درک کرده و برای رفع آن تلاش کنند.

فریاد زدن به همسرتان ، صحبت نکردن کافی در طول روز ، اظهارنظرهای ناخوشایند برای بیان خود ، همگی روشهای ناسالم ارتباطی هستند که باید در ازدواج کنار گذاشته شوند.

علاوه بر این ، وقتی زوج ها از صحبت کردن با یکدیگر دست می کشند ، احساس تنهایی کرده و به طور کلی از اهمیت دادن به یکدیگر جلوگیری می کنند ، این می تواند منجر به خرابی رابطه شود.

ارتباطات ضعیف در واقع یکی از بزرگترین دلایل 65 درصدی طلاق ها محسوب میشوند .

میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید:

https://rizy.ir/Dn1m

 

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسید


هنگامی که آسانسورها را برای ساختمان ها نصب می کنید باید عمر مفید آن و خرابی های آن را بتوانید تشخیص دهید. بسیاری از افراد امکان دارد تا آسانسور از کار نیفتد هیچ توجه ای به آن نداشته باشند. در این مواقع تا وقتی آسانسور بارها خراب نشود توجه ای به آن ندارند، در این هنگام مدیر ساختمان به فکر چاره ای برای تعمیر آسانسور می افتد. آسانسور مثل دیگر وسایل برقی نیست که تا خراب نشود آن را سرویس نکنید. به هر حال اگر توجهی به خراب شدن آسانسور ندارید باید که ویژگی های یک آسانسور ناسالم را بدانید تا وقتی نیاز باشد با گفتن این نشانه ها ساکنان را مجاب کنید که برای سرویس آسانسور اقدام نمایند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشید.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اینکه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازیم باید عواملی را که باعث خراب شدن آسانسور می شوند، شناسایی کنید تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب می شود دلیل آن را بدانید. در ادامه دلیل های مختلف خراب شدن آسانسور را توضیح می دهیم.

استفاده اشتباه از آسانسور

باید گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث می شود که ضررهای زیادی متحمل آن شود، با توجه به اینکه هنگام اسباب کشی بسیاری از افراد وسایل سنگین را با آن جابجا می کنند، یا اینکه اشیاهای نوک تیز را با آسانسور حمل می کنند، همینطور بیش از حد ظرفیت کابین افراد وارد آسانسور می شوند و … باعث می شود که مشکلات بزرگی رخ دهند، پس باید به صورت واضح به ساکنان نشان دهید که آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملی باعث خراب شدن آسانسور می شود.

عدم سرویس دوره ای و نگهداری از آسانسور

آسانسور دستگاهی برقی است که باید در طول دوره های مختلف آن را بررسی کرد. عدم نگهداری صحیح از آسانسور و سرویس نکردن آن ها به صورت دوره ای باعث می شود عمر مفید آسانسور پایین اید و خرابی های زیادی را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهی ناست، که تنها وقتی خراب می شود به آن توجه کنیم و به فکر تعمیر آسانسور باشیم. باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرویس نکنید باعث به وجود آمدن حادثه های ناگواری خواهد شد.

آسانسورهای بی کیفیت و ارزان

وقتی برای ساختمان ها از آسانسور استفاده می کنید باید به این مورد توجه داشته باشید که چه کسی قرار است آسانسور را برای شما نصب کند. استاندارد سازی آسانسورها نسبت به گذشته پیشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بی کیفیت در بازار بسیار زیاد هستند. در نتیجه هنگام نصب آسانسور باید توجه داشته باشید قطعاتی که قرار است خریداری شوند از کیفیت مناسبی برخوردار باشند حتی هنگام تعمیر آسانسور هم اگر به قطعه ای نیاز بود باید باکیفیت ترین آن را پیدا کنید و به دلیل قیمت پایین قطعات بی کیفیت، آسیب های جانی را به بار نیاورید، چرا که استفاده زا قطعات ارزان و بی کیفیت می تواند دلیل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دلیلی که خراب شوند نباید از آن ها غافل شد، چرا که پشت گوش انداختن تعمیر آسانسور کار را بدتر خواهد کرد. اگر کسی در آسانسور گیر بیفتد یا اینکه از کار بیفتد آن گاه ساکنان ساختمان مجبور می شوند که آسانسور را تعمیر نمایند، اما اگر علائمی را از خراب شدن آسانسور می بینید تا خراب شن کامل آن صبر نکنی،د می توانید هرچه زودتر برای رفع آن ها اقدام کنید. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بیان خواهیم کرد.

هم سطح نایستادن کابین در بین طبقات

آسانسورها باید هنگامی که در طبقات توقف می کنند کاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گیرند، اما گاهی اوقات پیش می آید که کابین آسانسور 5 سانتی متر بالا یا پایین تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت که این علامتی از خراب شدن آسانسور است. دلیل هم سطح نبودن کابین عدم تنظیم سرعت موتور و سنسورهای طبقات است.

صداهای غیر عادی

آسانسورها صداهای غیر عادی ندارند و اگر وقتی وارد کابین شوید صداهای غیر معمولی را شنیدید می توانید اطمینان پیدا کنید که یک مشکل فنی رخ داده است  و باید یک تعمیرکار حرفه ای را برای تعیین مشکل به ساختمان دعوت کنید. صداهایی مثل کشیده شدن قطعه های فلزی روی هم امکان دارد به دلیل جابجا شدن ترمزهای آسانسور، عدم تنظیم سیستم پاراشوت، خوردگی کشک های کادر وزنه، شل بودن پیچ های قاب کابین، برخورد قطعات ثابت و متحرک، هم تراز نبودن ریل ها و … باشد. از طرفی هم امکان دارد صداهایی ایجاد شده به سمت موتور آسانسور یا تابلو فرمان باشد.

اگر چنین صداهایی را از آسانسور دریافت کردید، باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای خراب شدن آسانسور کمک بگیرید، چرا که امکان دارد هنگام حرکت کابین ترمزهای اضطراری به اشتباه عمل نمانید و حادثه های جبران ناپذیر مالی و جانی را به بار آورند.

استارت و توقف های شدید مابین حرکت یا هنگام شروع حرکت

امکان دارد وقتی وارد آسانسور می شوید، هنگام حرکت یا مابین حرکت تکان های شدیدی را دریافت کنید که دلیل آن هم امکان دارد عدم تنظیم گیر بکس، عدم تنظیم فنرهای مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن کابین با کادر بدنه باشد.

حرکت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهی با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حرکت می کند که باید بگوییم دلیل آن خرابی قطعه های آسانسور ناست و یکی از موادی است که خیلی کم پیش می آید. این مشکل به تعمیرکاران آسانسور بر می گردد. بعضی از افراد برای راحتی کار خود با جان انسان ها امکان دارد بازی کنند. این افراد برای اینکه از خراب شدن آسانسورها پیشگیری کنند بعضی از سنسورهای آسانسور و مدارهای ایمنی را قطع می کنند. در این صورت خراب شدن آسانسور بسیار کمتر می شود، اما این کار باعث می شود که اگر علائم خرابی پیدا نشود، باعث مرگ بسیاری ازا فرا شود. اگر این موارد را مشاهده کردید سریع  تعمیرکار آسانسور را عوض کنید.

درب فرفورژه باغ (ورودی


درب فرفورژه باغ (ورودی)

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودی)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودی) هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودی) از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودی) فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودی)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودی) یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودی) ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه باید از حفاظ پنجره فرفورژه آهنی و مقاوم  بدانید

همانطور که میدانید، درب و پنجره ساختمان برای ورود نور خورشید و همچنین هوای تازه به داخل خانه ساخته می شوند. شما هم به طور قطع دوست ندارید که در یک خانه تاریک و متروک و بدون هیچ پنجره ای زندگی کنید. مشکل اینجاست که این نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه می دهند که راهی به داخل خانه ی شما پیدا کنند. اگر شما هم میخواهید با خیالی آسوده و با آرامش در خانه خود زندگی کنید، استفاده از حفاظ پنجره آهنی برای شما ضروری است. به خصوص در پنجره هایی که در طبقه اول وجود دارند شما باید از قفل و حفاظ های بسیاری استفاده کنید. در این بینف حفاظ پنجره فرفورژه آهنی و مقاوم یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید.

حفاظ پنجره فرفورژه آهنی و مقاوم و نکاتی که باید بدانید!

شاید به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنین نرده برای بالکن از جمله مهمترین بخش های حفظ امنیت است. شما باید برای استفاده از این حفاظ ها بهترین نوع آن ها را خریداری کنید. البته نکته ای که باید در زمینه انتخاب حفاظ پنجره بدانید این است که این نوع حفاظ ها برای نمای بیرونی اهمیت بسیار زیادی دارند و بسیار مهم هستند. در واقع زیبایی و کیفیت آن دو نکته بسیار مهم در انتخاب این نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهنی و مقاوم هم نکته ای است که باید پیش از خرید حفاظ آن را بدانید.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما باید بتوانید انواع جوش های آرگونی  , آلومنیومی و همچنین کربن دی اکسید را در این زمینه شناسایی کنید چرا که این جوش ها برای نصب نرده حفاظ پنجره آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که جوش هایی که در این بخش انجام می شوند با جوش های ناجور بد فرم دیده شود. این نوع جوشکاری ها مهارت های بسیاری را می طلبد. نصب حفاظ پنجره میتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهنی و مقاوم نیز بررسی شود.

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا