معرفی کتاب اشتباهات یک زن اثر ام. سوسا

معرفی کتاب اشتباهات یک زن اثر ام. سوسا

ppg7_k5.jpg

اشتباهات یک زن کتابی دوجلدی است به قلم ام سوسا که در سال ???? منتشر شد. کتاب اشتباهات یک زن به شما قدرت می‌دهد، به گریه‌تان می‌اندازد، کاری می‌کند خاطرات دردآور گذشته را به یاد بیاورید، از خود بپرسید در روابط قبلی کجای کار را اشتباه کردید، و یادتان می‌دهد خود را دوست داشته باشید. ام‌سوسا در کتاب اشتباهات یک زن با چیدن چند سناریوی گوناگون، نمونه‌هایی از اشتباهاتی که یک زن ممکن است در طول رابطه، جدایی و رهایی مرتکب ‌شود را مقابل چشمانتان می‌آورد؛ اشتباهاتی مثل بازگشتن به کسی که بارها قلبمان را به درد آورده است.

اگر آماده‌ی رویارویی و پذیرفتن اشتباهاتتان نیستید این کتاب مناسب شما نیست.  این اثر بناست درس‌های زیادی به‌تان بدهد.

برگردان فارسی کتاب اشتباهات یک زن اثر ام سوسا با ترجمه‌ی نجمه سالاری و از انتشارات مجید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ادامه‌ی مطلب درباره‌ی این اثر بیشتر می‌خوانیم.

درباره‌ی نویسنده

ام سوسا مدتی طولانی است که افکارش را در انواع شبکه‌های اجتماعی با دیگران در میان می‌گذارد. حرف‌های او بر خیلی‌ها تأثیرگذار بوده و همین موضوع باعث شد او تصمیم بگیرد کتابی بنویسد تا شاید بتواند به افراد بیشتری کمک کند و الهام‌بخش بانوان بیشتری باشد.

خود را دوست داشته باشید

اشتباهات یک زن اثر ام سوسا گرچه متن روانی دارد و مطالعه‌اش چندان کار دشواری نیست اما پر است از نصیحت‌های کارساز. اگر تاکنون در عشق به موقعیتی برخوردید که نه راه  پس و نه راه پیش برای خود باقی گذاشتید، این کتاب می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آغاز یک تغییر باشد.

ام سوسا به مخاطبان خود می‌آموزد خود را دوست داشته باشند و از مسائلی می‌گوید که بسیاری دختران و زنان در روابط خود تجربه می‌کنند؛ به آن‌ها یادآوری می‌کند که باید ارزش خود را بدانند و یک اشتباه مخرب را بارها تکرار نکنند. کتاب اشتباهات یک زن نه‌تنها برای کسانی که می‌خواهند روابط گذشته را واکاوی کنند که برای افرادی که در حال حاضر بالاوپایین احساسی را تجربه می‌کنند مناسب است.

صمیمی و ساده مانند یک دوست

اگر به دنبال کلمات قلمبه‌سلمبه و مفاهیم عمیق و پیچیده‌ی روانشناسی هستید این کتاب برای شما مناسب نیست. ام سوسا را باید به‌منزله‌ی دوست و یا خواهری ببینید که کنارتان نشسته و شما را متوجه اشتباهاتتان می‌کند؛ همین‌قدر دلسوزانه و همین‌قدر صمیمانه.

اشتباهات یک زن اثر چندان ژرفی نیست اما مسائلی را به مخاطب گوشزد می‌کند که شاید مدت‌ها بی‌آنکه بداند از آن غافل بوده‌ است.

اگر علاقه‌مند به تهیه‌ی این اثر هستید همین حالا می‌توانید آن را از وب‌سایت کاواک تهیه نمایید.

خرید کتاب اشتباهات یک زن

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در برخی از شهرهای ایران از جمله اصفهان تقاضا برای خرید لوازم استوک کیا بسیار زیاد بوده و همین امر باعث شده تا بازار لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از جوش و خروش بالایی برخوردار شود. این لوازم از دیدگاه اقتصادی در رده بالایی قرار می گیرند چرا که تقریبا بسیاری از مردم بطور مستقیم یا غیر مستقیم به لوازم یدک خودرو وابسته اند.

نگاهی به لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 از آنجا که محصولات شرکت خودرو سازی کیا در ایران و به ویژه در شهر اصفهان بسیار محبوب واقع شده اند، مسلم است که استفاده از لوازم یدک خودروهای کیا در چنین شهرهایی بیشتر از دیگر نقاط است.

 خریداران می توانند لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان را از طریق مراکز فروش معتبر تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 از دلایل اینکه خودروهای شرکت کیا در نزد مردم بسیار محبوب شده اند، داشتن طراحی مدرن و زیبا اتوموبیل های این شرکت می باشد. شرکت خودرو سازی کیا با بهره گیری از بهترین طراحان و مهندسان در تلاش است تا با بهتر کردن محصولات خود سهم بیشتری را از بازار برای خود کند.

 علاوه بر آن، این خودرو سازی همانند دیگر شرکت های فعال در این زمینه بر روی با کیفیت بودن قطعات و لوازم مورد استفاده خودرو تاکید و سختگیری می کند.

 به همین دلیل قطعات یدکی نو یا لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، در صورت اصل بودن ساخت کره جنوبی می باشند و لازم هم نیست تا خریداران این کالا ها نگران خرابی یا بوجود آمدن یک ایراد باشند، زیرا با توجه به استوک بودن این وسایل ممکن است افرادی فکر کنند که لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از استحکام و دوام خوبی بهره مند نیستند اما این درست نیست.

کیفیت لوازم استوک کیا

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان اگر با کیفیت باشند رانندگان و یا خریداران را تا سال ها از هرگونه مشکلی راحت می کنند. در واقع باید گفت کیفیت از مهم ترین مسائلی است که هر فردی در زمان خرید به آن بیشترین توجه را دارد.

 شرکت کیا موتور تا کنون بارها از رنک کیفیت جهانی بالایی برخوردار شده است به طوری که در سال 2017 طبق یک نظر سنجی از مشتریان، این شرکت بهترین کیفیت را در بین دیگر خودرو سازی ها داشته است.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از قطعات محکم ساخته شده اند و در برابر فشار و دیگر ایرادات فنی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

348a_x14.jpg

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در شهر اصفهان تعداد محدودی از مراکز فروش معتبر وجود دارند که لوازم یدکی اصل و با کیفیت خودروی کیا را می فروشند، بنابراین افراد برای خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان باید توجه خود را صرف پیدا کردن یک فروشگاه خوب و معتبر کنند.

 علاوه بر این مسائل رقابت بین شرکت های بزرگ خودرو سازی دنیا بر روی بالا بردن کیفیت و تولید بهترین اتوموبیل بسیار زیاد است و هر کدام تلاش می کنند تا بازار خودرو را برای خود تصاحب کنند، به همین دلیل به هیچ عنوان قطعات ناسالم یا بی کیفیت توسط شرکت کیا تولید نمی شود.

قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در بازار لوازم یدکی موضوعات بسیاری باعث بالا رفتن قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان می شوند. البته باید توجه داشت عناصری مانند کیفیت و با دوام بودن قطعه بیشترین تاثیر را بر روی قیمت لوازم استوک می گذارند.

 در این شرایط اقتصادی قیمت لوازم نو خودروهای کیا بسیار بالاتر از گذشته می باشند چرا که پیدا کردن لوازم اصل و نو کار آنچنان آسانی نیست و همین مسئله باعث شده تا خریداران قیمتی چند برابر قیمت واقعی لوازم پرداخت کنند.

 قیمت بالا و نبود دسترسی آسان باعث شده تا افراد از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان بیشتر از گذشته اسفتاده کنند. این لوازم را به راحتی در هر فروشگاه معتبری می توان تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 باید ذکر نمود که تمامی این مسائل باعث شده اند تا افرادی سودجو به فروش لوازم تقلبی روی آورند و سود کلانی را کسب نمایند.

 در بازار خرید و فروش لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان و همچنین لوازم نو قیمت ها هر روز بالاتر می روند اما در برخی از فروشگاه ها قیمت ها می توانند کمتر از حد معمول باشند.

 برای مثال برخی از فروشگاه های آنلاین با دادن تخفیف های ویژه به مشتریان، خریداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

کارایی لوازم استوک کیا

 با یقین می توان گفت که اگر لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان کارایی و عملکرد ضعیفی داشتند به کالاهای پر فروشی تبدیل نمی شدند.

 داشتن عملکرد صحیح و استاندارد از دیگر نکاتی است که خریداران و حتی فروشندگان بر آن بسیار تاکید می کنند.

 به همین دلیل خریداران باید از سالم بودن و داشتن کارایی لازم قطعه مورد نظر خود اطمینان لازم کنند چرا که در صورت عدم کارکرد صحیح قطعه، خسارت های جبران ناپذیری می تواند برای راننده یا سرنشینان خودرو ایجاد گردد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 بنابراین افراد قبل از خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان حتما باید از چند کارشناس مشورت و راهنمایی لازم را دریافت کنند تا به هیچ مشکلی بر نخورند.

 استفاده از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان که در عین حال دارای کارایی بالا و همچنین کیفیت خوبی باشند باعث می شود تا سطح ایمنی خودرو بالا رفته و عملکرد عالی داشته باشد.

 همچنین استفاده از لوازم با کیفیت بر بالا رفتن عمر مفید وسیله نقلیه تاثیر می گذارد و همچنین باعث می شود تا میزان آلایندگی خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

چند نکته برای خرید

 چه برای خرید حضوری یا آنلاین لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، باید خریداران حتما به رنگ محصول و یا اینکه کالا دارای زدگی می باشد یا خیر حتما توجه کنند.

 خریداران همیشه از طریق بارکد محصول می توانند متوجه شوند که کالا اصل است یا تقلبی، به این صورت که در تمامی تلفن های همراه هوشمند نرم افزار بارکد خوان از قبل توسط شرکت بر روی دستگاه نصب شده است و خریداران به راحتی می توانند از این نرم فزار استفاده کنند.

 همچنین شما می توانید برای خرید و یا دریافت اطلاعات از قطعات خودرو اسپروتیج می توانید بر روی لوازم استوک اسپورتیج کلیک کرده و از آخرین اطلاعات و محصولات آگاهی یابید.

همه چیز درباره ی پکیج دیواری

همه چیز درباره ی پکیج دیواری

 

 همه چیز درباره  پکیج

 

گرمایش مناسب محل سکونت و آب گرم بهداشتی، از نیازهای اولیه بشر می باشد.شاید هنوز هم استفاده کردن از کرسی‌های زغالی و بخاری‌های نفتی را در بعضی از نقاط کشور عزیزمان مشاهده بکنیم، ولی حقیقت این می باشد که با توجه به فراوانی گاز طبیعی و برقراری امکان دسترسی داشتن  به این موهبت الهی، تکنولوژی را بر آن داشته است که راهکارهای جدیدی را برای بشر آماده ومهیا  می سازد. پکیج دیواری دستگاهی می باشد که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ گردیده است و آب گرم موردنیاز جهت تأمین گرمایش محیط، به‌وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصرف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را ایجاد می‌ کند.

 

در حال حاضر، پکیج دیواری  جز متداول‌ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا می باشد.عدم اشغال  کردن فضای مفید، ایمنی بسیار بالا، استقلال کامل هر واحد مسکونی و رضایت کامل و کافی از عملکرد و کارایی  پکیج دیواری، تقریباً جایی برای تردید در استفاده از این سیستم در منازل و واحدهای تجاری باقی نمی‌گذارد. راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز، از دیگر عواملی هستند که دستگاه‌های اجرایی را نیز تشویق به توسعه استفاده از پکیج دیواری می‌نماید.

 

پکیج دیواری، که فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتبر دنیا تائید می‌شود ، علاوه بر تأمین کردن  گرمایش داخل خانه یا محل تجاری، از طریق رادیاتور یا فن‌کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را نیز به‌صورت فوری در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. همچنین ترکیب این دستگاه با کولرگازی از طریق یک کویل آب گرم، می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع‌تر و ارزان‌تری را برای مصرف‌کننده مهیا سازد.

8jlg_image1.jpg 

استفاده از دودکش مخصوص، کواکسیال (دوجداره) در هنگام نصب پکیج دیواری، این امکان را فراهم می‌نماید که علاوه بر خروج دود ناشی از کارکرد دستگاه به محیط خارج، هوای مصرفی موردنیاز دستگاه نیز از محیط خارج تأمین گردد و درنتیجه ایمنی کاملی برای مصرف‌کننده فراهم می‌شود.

 

روش عملکرد زمستانی

 

پکیج دیواری در فصل زمستان آب گرم مدار گرم‌کننده را ایجاد می‌کند.وقتی شیر آب گرم مصرفی باز شود با عبور جریان آب از سنسور فشار میکروسوِئیچ این سنسورفعال شده و با ارسال فرمان به شیر سه طرفه برقی از طریق برد کنترل الکترونیک ،مدار رادیاتور ها موقتاً قطع شده و آب مدار گرم‌کننده به مبدل حرارتی ثانویه پوسته – لوله هدایت می‌شود. به‌این‌ترتیب آب گرم مصرفی به‌صورت فوری تأمین می‌گردد.بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی شیر سه‌طرفه برقی به‌طور خودکار آب گرم مدار گرم‌کننده را به مدار رادیاتور هدایت می‌کند.

 

نحوه عملکرد تابستانی

 

در این حالت پکیج دیواری تنها در زمان نیاز به تأمین آب گرم مصرفی به‌صورت خودکار روشن می‌شود. هنگامی‌که مصرف‌کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز می‌کند، فرمان روشن شدن مشعل از طریق میکروسوئیچ سنسور فشار بورد کنترل الکترونیک صادرشده و آب گرم مصرفی با بهره‌گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته ولوله به‌صورت فوری تأمین می‌شود. با بسته شدن آب گرم مصرفی بلافاصله دستگاه خاموش خواهد شد.

 

مزایای پکیج دیواری

 

مزایای پکیج دیواری عبارتند از: استقلال واحدهای مسکونی از یکدیگر،استقلال هر واحد مسکونی در تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط،عدم نیاز به احداث موتورخانه مرکزی،امکان کنترل سیستم در داخل ساختمان، عدم هزینه شارژ ماهانه و تعمیر و نگهداری،سهولت در نصب ، راه‌اندازی ، سرویس و نگهداری،راندمان بالاتر نسبت به موتورخانه مرکزی،امنیت بالاتر به خاطر و جود سنسورهای آب گرم مصرفی و شوفاژ و سنسور دود و …، عدم اشغال فضای مفید در ساختمان‌ها، ابعاد کوچک، تقریباً به‌اندازه یک دستگاه آبگرمکن دیواری معمولی تنظیم دما به میزان دلخواه،تأمین آب گرم دائم و فراوان در کمترین زمان و جلوگیری از اتلاف انرژی، تأمین گرمایش واحدهای مسکونی تا متراژ حداکثر ??? مترمربع به‌صورت کامل، کارکرد آرام و بدون صدا، راندمان حرارتی بالا همزمان با صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کوتاه شدن مسیر لوله‌های انتقال آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی به محل موردنظر و درنتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان.

 

معایب پکیج دیواری

 

علاوه برمزایای فوق، تنها عیب پکیج دیواری این است که فضایی معادل یک کابینت از حجم آشپزخانه را اشغال می‌کند.

 

انواع پکیج

 

انواع پکیج عبارتند از: زمینی،دیواری، دودکش دار و فن دار.

 

شما همچنین می توانید برای خرید و دیدن انواع پکیج به فروشگاه آنلاین چلونگر که عرضه و ارائه کننده کالای تخصصی ساختمانی می باشد مراجعه کرده و در صورت نیاز خرد خود را ثبت کنید.

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.

 

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

وبلاگ مقالات ‏10 مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

 

‏?? مزیت کار در فضای کار اشتراکی چیست؟ قبل از انتخاب، با بررسی نیازهای مان بهتر است بهترین فضا را برای کار کردن انتخاب کنیم.

یکی از جذاب­ترین جنبه­‌های آغاز کسب و کار شخصی این است فاصله گرفتن از رقابت‌های موجود در محیط کار است.

دیگر ساعت‌­های اضافه‌ کاری، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هایی که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روی میزتان قرار می‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اینکه در خانه یا حتی یک کافی‌شاپ روی مبل راحتی بنشینیم و کار کنیم شبیه یک رویا به نظر می­‌رسد.

اما این سبک از کار کردن چالش­‌های خاص خود را دارد.

وقتی که شما در کنار تلویزیون، تخت خواب و خانواده خود هستید

کار کردن بدون حواس‌پرتی، با تمرکز و انگیزه بالا دشوار است.

در سال­های اخیر، فضاهای کار اشتراکی به عنوان گزینه‌­ای موفق برای حل این مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخیراً، تیمی از محققان یافته‌های خود را درباره فضای کار اشتراکی در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

این تحقیقات نشان می‌دهد که بین بازده کارکنان در فضای کار اشتراکی با کارکنان در فضاهای سنتی تفاوت‌های فاحشی وجود دارد.

با نگاه دقیق‌تری دریافتند که کارکنان فضای کار اشتراکی هدفمندتر و با تمرکز بیشتری کار می‌کنند.

این امر ناشی از احساس تعلق آنها به یک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث می‌شود افراد برای کار انگیزه بیشتری داشته باشند.

در ادامه به مزیت‌هایی که فضای کار اشتراکی را از سایر فضاهای کاری متمایز می‌کند، اشاره می‌کنیم:

 

بازدهی بیشتر

معمولاً کارآفرینان مخاطب جدی فضاهای کار اشتراکی هستند.

ارتباط با افراد مختلف در یک محیط اداری، انرژی مضاعفی برای ادامه کار در هر یک از آنها ایجاد می‌کند.

طبق نتایج یک تحقیق که در سایت آفیس وایب منتشر شده، یک محیط کاری اشتراکی باعث کارآیی بیشتر در ??% از کارآفرینان، تمرکز بیشتر در ??% از کارآفرینان، و اعتماد به نفس بیشتر در ??% از آنها شده است.

هیجان حضور در یک محیط کاری اشتراکی، جایی که همه افراد به پروژه­‌های مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث می‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقیت به جلو ببرید.

 

جلوگیری از تنهایی

اغلب گفته می‌­شود که زندگی یک کارآفرین فقط می­‌تواند یک زندگی همراه با تنهایی باشد.

از طرفی کار کردن به تنهایی می‌­تواند تاثیرات منفی روی سلامت روانی افراد بگذارد.

ارتباط با دیگران در یک محیط کاری بخش مهمی از زندگی روزانه اکثر مردم را تشکیل می‌­دهد.

حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث می‌شود

که شما در کنار افرادی که ذهنیت و سبک زندگی شبیه به شما دارند باشید.

این موضوع باعث می­‌شود شما در حالی‌که روی پروژه خود کار می‌کنید

حس اجتماعی بودن و سرزندگی داشته باشید.

حمایت عاطفی

اگر تا به حال به عنوان مدیر یک کسب‌وکار کوچک به خودتان و یا مسیرتان شک کرده‌اید، بدانید که تنها نیستید

با قرار گرفتن در کنار دیگر کارآفرینان، لحظاتی را که دچار تردید می­شوید را آسانتر پشت سر می‌گذارید.

شما در مسیر کاری خود از نظرات و انتقادات آنها نیز می‌توانید بیشترین بهره را ببرید.

 

کاهش هزینه‌ها با امکانات و تیم اجرایی مشترک

هر کسب‌وکاری برای راه‌اندازی و پیشرفت به امکاناتی نیاز دارد

که هر کدام از آنها هزینه‌های بسیاری دارند. مانند: اینترنت پرسرعت، خط‌های تلفن مخصوص و تجهیزاتی مانند مبلمان، پرینتر، اسکنر و… .

فضاهای کار اشتراکی این امکانات را در فضایی مطلوب در اختیار افراد قرار می‌دهند.

کسب‌وکارها یا افرادی که در این فضاها مشغول هستند هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند

و دیگر لازم نیست دغدغه تجهیزات را داشته باشند.

لازم نیست برای هر کاری محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها دیگر به نیروی خدماتی یا نظافت ساختمان، تعمیر و نگهداری وسائل و… فکر نمی‌کنند.

 

شبکه‌سازی

هر فرد یا گروهی که بخواهد در اکوسیستم کاری خود دیده شود می‌تواند در این محیط با کارآفرین‌های حوزه تخصصی خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌های این افراد می‌تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت گروه‌های کاری داشته باشد.

افراد فعال و باانگیزه در کنار هم اما مستقل از هم کار می‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌های یکدیگر استفاده می‌کنند.

ایده‌های جدید دریافت می‌کنند و پیشنهادهای خوب کاری دریافت می‌کنند یا ارائه می‌دهند.

این تعامل‌ها باعث می‌شوند دید بازتری به مسیر کار داشته باشید

و درک بهتری از توانایی‌ها و مهارت‌های‌تان پیدا کنید.

کار کردن به تنهایی یک مانع میان شما و افرادیست

که می­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

یکی دیگر از فواید کار کردن مشترک این است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانایی‌های گوناگون نزدیک میکند

همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنید.

از مزایای دیگر این فضا این است که برخی سازمان‌ها یا شرکت‌های خصوصی بزرگ یا شرکت‌های دولتی، بخشی از فعالیت‌های خود را در فضای کار اشتراکی آغاز می‌کنند.

این سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاری خود و به‌روز بودن وارد فضای کار اشتراکی می‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسیار باارزشی برای صاحبان کسبوکارهای کوچک یا فریلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رویدادهای مهم

 در یک فضای کار اشتراکی با کسانی که علایق شبیه شما دارند معاشرت می‌کنید.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سینما، فوتبال و… هم‌کلام شوید.

در میان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتی در حوزه کاری خود دریافت می‌کنید که برای شما بسیار مفید است.

 از طریق تیم اجرایی فضای کار اشتراکی هم از رویدادهای مربوط به کارتان مطلع می‌شوید.

این اطلاعات باعث می‌شود در بهترین زمان بهترین اقدامات را برنامه‌ریزی و اجرا کنید یا بهترین آموزش‌ها را ببینید.

 

تمرین سازگاری و حفظ سرمایه اجتماعی

به عنوان یک مدیر یا فریلنسر، با حضور در یک فضای کار اشتراکی یاد می‌گیرید

که چگونه روابط کاری و سیستم خود را مدیریت کنید.

درواقع یک فرصت آزمون و خطا، بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار شماست.

در این فضا باید منافع جمع برای شما مهم باشد.

در مقابل بسیاری از مسائل باید منعطف و سازگار باشید.

باید بتوانید بهترین و مسالمت‌آمیزترین راه‌حل‌ها را پیدا کنید؛

چون فضا برای شما اختصاصی نیست و گروه‌های دیگری هم درآن مشغول به کارند.

این چالشها تمرین خوبی برای رویارویی با جامعه کاری واقعیست که بیرون از این فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاری

اگردر خانه حضور داشته باشید و ساعت کاری مورد نظرتان را مشغول به کار نباشید مضطرب می‌شوید.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌های خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صدای تلویزیون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقی متعلق به خودتان نداشته باشید.

 وقتی کارتان آنگونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود احساس گناه می‌کنید

و استرس به سراغ‌تان می‌آید.

اما با بیرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محیط کاری آزاد این استرس‌ها از بین می‌روند.

 

افزایش توانایی مدیریت زمان

مزیت کار در فضای کاری اشتراکی این است که کارکردن در خانه وقفه‌های بسیاری در کار ایجاد می‌کند.

اگر نتوانید این وقفه‌های کاری را مدیریت کنید از کارتان عقب می‌مانید.

ممکن است ساعت‌های زیادی در خانه برای کارکردن بمانید، اما یک‌سوم زمانی که صرف کرده‌اید کار مفید انجام بدهید.

بنابراین حضور در فضایی که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر می‌توانید گذران وقت‌تان را مدیریت کنید.

 

جسارت در نوآوری و ایده‌پردازی

دیگر مزیت کار در فضای کار اشتراکی این است که وقتی تنها هستید، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهید بود.

چون همه آسیب‌ها و هزینه‌های یک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ایده خود را نخواهید داشت.

اما اگر در یک فضای استارتاپی قرار بگیرید که همه به دنبال پیاده‌کردن ایده‌های خود هستند شما هم جسارت پیدا می‌کنید.

ممکن است هم‌تیمی‌هایی پیدا کنید و کار را با آنها شروع کنید.

حضور در جمع و همکاری با تیم باعث می‌شود با دلگرمی بیشتری به ایده‌های نوآورانه فکر کنید و آنها را راحت‌تر پیش ببرید.

همچنین در فضای کار استارتاپی با افراد باتجربه تعامل خواهید داشت

که کمک چشمگیری به پیشرفت کارتان می‌کند.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir