دوره های آموزش شبکه ، امنیت شبکه و آموزش لینوکس

دوره های آموزش شبکه ، امنیت شبکه و آموزش لینوکس

اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم، خواهیم دید شبکه های کامپیوتری در همه جا هستند. از شبکه ی اینترنت خانگی و دسترسی به فایل های مشترک در محل کار گرفته تا برپایی کلاستری از کامپیوترها برای استفاده‌ از منابع مشترک و تعامل برای حل مسائل پیچیده، کمتر جایی را پیدا می‌کنید که نیاز به برپایی نوعی از شبکه‌های کامپیوتری نداشته باشند.

به همین دلیل وجود نیروی متخصص در این زمینه در تمامی شرکت ها احساس می شود. چه آن هایی که به صورت مستقیم در زمینه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت دارند و چه سازمان هایی که از این خدمات استفاده می کنند.

اطلاع از طرز کار پروتکل‌های مختلف شبکه، نحوه‌ ی پیاده‌سازی و تنظیم آن برای خدمت رسانی به گره‌های شبکه، یافتن ریشه‌ی مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها و در نهایت برقراری امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، از وظایف روزانه‌ی مدیران شبکه در سطوح مختلف است.

 

چرا آموزش شبکه ؟

همانطور که بیان شد، رشد چشمگیر انواع شبکه های کامپیوتری و احساس نیاز به وجود نیروی متخصص در این عرصه، جایگاه شغلی زیادی برای علاقه مندان به وجود آورده است. این امر سبب شده تا بسیاری از علاقمندان IT با هدف ارتقاء سطح دانش و اطلاعات خود به شرکت در دوره های آموزش شبکه گرایش پیدا کنند.

طبق گزارش های اداره آمار کار امریکا، اخیرا پیش بینی نموده که تا سال 2022 میلادی مشاغل مربوط به حوزه شبکه و سیستم های کامپیوتری با رشد 12 درصدی همراه خواهند بود.

آموزش شبکه با کدام دوره شروع می شود؟

دوره Network+ یا (CompTIA Network Plus) را می توان تقریبا پیش نیاز تمامی دوره های مربوط به دوره های سیسکو و دوره های مایکروسافت دانست و بیشتر علاقه مندان ورود به حوزه شبکه باید در این دوره آموزشی شرکت کنند.

 طراحی دوره نتورک پلاس به گونه ای انجام شده است که بتواند مشتاقان به کار در حوزه شبکه را با پایه و اساس طراحی، پیکربندی و عیب یابی زیرساخت های متعلق به شبکه های بی سیم و با سیم آشنا سازد.

امنیت شبکه

هر زمانی که شبکه و ارتباطات مطرح است امنیت شبکه نیز به همراه آن مطرح می شود. در حالت کلی امنیت شبکه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در بستر شبکه صورت می گیرد. این مجموعه اقدامات می تواند بصورت راهکارهای متعددی در غالب سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری پیاده سازی شوند.

  مباحث مهم در کنترل امنیت شبکه های کامپیوتری

  • Access control  به معنی کنترل دسترسی
  •  Antivirus and antimalware software  به معنی نرم افزارهای مقابله با ویروس و بدافزار
  • Application security  به معنی امنیت نرم افزار
  • Behavioral analytics  به معنی تحلیل عملکرد و تعیین معیارها
  • Data loss prevention  به معنی جلوگیری از دست رفتن اطلاعات
  • Email security  به معنی امنیت ایمیل
  • Firewalls  به معنی دیوار آتش (نرم افزاری و سخت افزاری)
  • Mobile device security  به معنی امنیت دستگاه تلفن همراه
  • Network segmentation  به معنی تقسیم بندی شبکه
  • Security information and event management  به معنی اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد
  • VPN مخفف Virtual private network به معنی شبکه خصوصی مجازی
  • Web security  به معنی امنیت وب
  • Wireless security  به معنی امنیت شبکه بی سیم

آموزش لینوکس

 لینوکس یک سیستم عامل است که از هسته اصلی یا Kernel سیستم عامل دیگری به نام UNIX برداشت شده است. امروزه آشنایی و کارکردن با سیستم عامل لینوکس برای افرادی که داخل حوزه فناوری اطلاعات  و شبکه های کامپیوتری فعالیت دارند خیلی مهم و ضروری است. مخصوصا برای برنامه نویسان ، به صورتی که در آگهی های استخدام برنامه نویس شرکت های بزرگ و تیم های مهم یکی از شرایط ذکر شده تسلط به این سیستم عامل قدرتمند می باشد.

 دوره های آموزشی لینوکس

یادگیری لینوکس برخلفا تصور بسیار راحت است. می بایست این سیستم عامل را درک کنید و متوجه ساختارش بشوید تا بتوانید با این سیستم عامل نیاز هاتون رو برطرف کنید و از مزیت های فوق العاده ی لینوکس مثل امنیت ، رایگان بودن ، پایداری بالا و خیلی مزیت های دیگه بهره مند بشید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث گسترش هرچه بیشتر استفاده از سیستم عامل لینوکس در شبکه های کامپیوتری است، رایگان بودن و صرفه اقتصادی موجود در آن بود. شما همان لینوکسی را که در خانه و بر روی PC نصب می کنید را می توانید در شبکه و در قالب یک سرور سازمانی مورد استفاده قرار بدهید. پس نکته ی دیگر این است که لینوکس دارای قابلیت اعتماد بالا و هزینه بسیار پایین است.

نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

مدل مبل ها در درون اتاق خواب

امروزه با محدود شدن فضای خانه ها در نوع وسایل منزل تغییراتی بوجود آمده است تا شما بتوانید از حداکثر فضای منزل خود استفاده کنید. مبل تختخواب شو یکی از بهترین وسایل برای منازلی است که کوچک هستند و شما می توانید از این مدل مبل ها در درون اتاق خواب خود استفاده کنید.

کاناپه ها و مبل تختخواب شو از انواع مبلمان های مناسبی هستند که به دلیل قابلیت تغییر در شکل و فرم شان در محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشند این مدل مبل ها دارای اهرمی هستند که اگر باز شوند می توانید از آن ها به عنوان یک تختخواب نرم استفاده کنید.

انواع متنوع مدل مبلمان و کاناپه های تختخواب شو یک نفره و دو نفره با جنس فومی و بادی و اسفنجی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود مدل مبل زیبا تختخواب شو را برای منزل خود خریداری کنید.

 

قبل از خرید این مدل مبل ها باید به فضایی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید توجه کنید بهتر است قبل از خرید مبل تختخواب شو آن را باز کنید و ابعاد مبل را با فضای مورد نظر خود بسنجید.قبل از خرید مبلمان های تختخواب شو حتما روی همه نقاط مبل بنشینید تا از راحت بودن و تعادل آن مطمئن شوید.

سطح رویی مبلمان های تختخواب شو باید از پوشش تشک و پارچه باشد تا موقع خواب شما به راحتی بتوانید از این مدل مبل به عنوان تخت خواب راحتی استفاده کنید.از خرید مبلمان ها و کاناپه های تختخواب شویی که در بخشی از آن ها برای تزیین از چوب استفاده شده است خودداری کنید.
 
منبع : mpeblog

آموزش سئو

سئو چیست راهی است برای رسیدن به جایگاه‌های برتر در صفحات جستجو گوگل. احتمالا برای شما این تمایل پیش آمده است که مثلا اگر فردی خرید بلیت هواپیما را جستجو کرد, به وبسایت شما آید و از شما خرید کند. سئو راهی است برای رسیدن به این هدف.

سئو چیست به صورت دقیق‌تر به مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو و به صورت کامل‌تر یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. بی‌راه نیست اگر بگوییم گوگل سلطان موتورهای جستجو است و ما در بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو, به دنبال کسب جایگاه‌های یک, در صفحات جستجو گوگل هستیم.

سئو سایت بخشی از سئو است و در راستای اصول سئو ای است که باید آن‌ها را رعایت کنیم. اگر در دنیای فیزیکی, مخاطب برای خرید به مغازه ما می‌آید؛ در دنیای دیجیتال مخاطب به وبسایت ما می‌آیند. به این دلیل است که سئو سایت و خدمات سئو سایت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. البته در اینجا "محبوبیت نشان از بسیار مهم بودن سئو سایت دارد و تنها محدود به کلمه محبوبیت نیست.

5z3o_6.jpg

ارتقا سئو سایت موردی است بسیار مهم که همان‌طور که بیان نمودیم, در راستای سئو سایت است.

متخصص سئو یا سئوکار, فردی است که با دارا بودن دانش و مهارت در سئو ایرانی به شما می‌تواند کمک کند تا جایگاه‌های یک گوگل را کسب کنید. البته سئو فرایندی است زمان‌بر و میان تا بلندمدت و انتظار آن که یک شبه به جایگاه یک گوگل برسیم, زهی پوچ است.

بازاریابی سئو چیست در ادامه روش‌هایی است که بازاریاب‌های دیجیتال یا همان دیجیتال مارکترها بهره می‌برند تا بتوانند مخاطب را به سمت خودشان هدایت کنند. بازاریابی سئو چیست به ما این نکته بسیار مهم را یادآوری می‌کند که سئو روشی است برای بازاریابی و نباید آن را کوچک بشماریم.

سئو چیست ویکی پدیا تفاوتی با سئو چیست ندارد. همان‌طور که برای شما بیان نمودیم, سئو چیست یعنی بهینگی هر آنچه بر وبسایتمان داریم برای موتورهای جستجو, به خصوص گوگل.

سئو را می‌توانیم به سه قسم متفاوت تقسیم کنیم. سئو کلاه سیاه, سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری.

سئو کلاه سیاه به روش‌هایی گفته می‌شود که به دنبال فریب گوگل است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان‌های ممکن به جایگاه‌های برتر گوگل برسد. این روش‌ها هر روز محدود و محدودتر می‌شوند و اگر شما دیروز توانسته بودید با سئو کلاه سیاه رتبه برتر گوگل را کسب کنید, امروز دیگر نمی‌توانید چنین کنید و حتی گوگل ممکن است شما را به اصلاح پنالتی کند. پنالتی از سوی گوگل یعنی آن که تا مدتی نامشخص, وبسایت شما کاهش ترافیک خواهد داشت و در عمل تیشه به ریشه خودتان زده‌ اید.

سئو کلاه سفید به روش‌های پاکی گفته می‌شود که شما با بهره از آن‌ها, پس از مدتی, به جایگاه‌های برتر صفحات نتایج گوگل دست می‌یابید. در این روش شاید شما زمان بیشتری را تخصیص داده‌ اید؛ اما این روش‌ها بسیار مطمئن‌تر از روش‌های سئو کلاه سیاه هستند.

سئو کلاه خاکستری به مواردی گفته می‌شود که تنها اندکی فعالیت سئو کلاه سیاه (در مقیاسی محدود) انجام می‌دهید تا گوگل متوجه حضور شما شود؛ و زمان رسیدنان به جایگاه‌های برتر را کاهش می‌دهید. افراط در این روش, مجازات سئو کلاه سیاه را به همراه خواهد داشت.

آنچه مطالعه نمودید, آموزش سئو مختصری بود در راستای شناخت از سئو چیست و چه کاربردی دارد.

 

دسته‌بندی از قوی‌ترین تا ضعیف‌ترین بو ادکلن

دسته‌بندی از قوی‌ترین تا ضعیف‌ترین بو ادکلن

20 تا 40% غلظت:perfume یا عطر

15 تا 20% غلظت: EdP یا ادوپرفیوم

7 تا 15% غلظت: EdT یا ادو تویلت

3 تا 7% غلظت: ادکلن

1 تا 3% غلظت: بادی اسپلش و افترشیو(body splash & aftershave)

ماندگاری تا 8 ساعت، تعداد ساعاتی ادکلن که برروی می‌ماند به مقاومت آن بستگی دارد، ماندگاری تا 2 ساعت

https://shikfam.com/know-about-perfume

تشخیص عطر و ادکلن اصل

بسیاری از افراد برای خوشبو شدن و به نوعی برای آراستن خود از عطر استفاده می کنند. عطرها نیز مثل رنگ ها انواع مختلفی دارند و طیف های مختلف آن انواع بوها را موجب می شود. عطرها براساس میزان الکل و اسانس های روغنی موجود به چند دسته تقسیم می شوندو بستگی به نوع رایحه آنها نیز دارند. هر چه میزان الکل عطر و ادکلنی بیشتر باشد ماندگاری آن بیشتر خواهد بود نام عطرها حتی با میزان اسانس به کار رفته نیز متفاوت است.

بیشترین نوع عطری که ماندگاری و دوام بوی خوش آن بالاست نوع پرفیوم می باشد پرفیوم با داشتن 22 درصد اسانس روغنی بهترین نوع عطر می باشد پرفیوم حتی با داشتن بیشرین میزان اسانس ماندگاری آن بین 5 تا 7 ساعت است. بعد از این نوع عطر , طبقه و نوع ادو پرفیوم قرار دارد در این نوع عطر میزان اسانس به کار رفته کمتر از پرفیوم است و درصد آن بین 15 تا 22 متغیر می باشد. ادوتویلت سومین مرتبه را به خود اختصاص داده است ادوتویلت نیز میزان اسانس به کاررفته اش 8 تا 15 درصد است. اما چهارمین مرتبه به ادکلن اختصاص دارد که اغلب ما با این نام بیشتر آشنا هستیم اما بسیاری از ما نمی دانستیم که با گفتن ادکلن چهارمین مرتبه از عطرها را انتخاب و مورد خطاب قرار می دهیم این دسته از عطرها تنها 4 درصد اسانس دارد. بعد از ادکل ادو فرش و در واقع آخرین دسته از عطرهاست که فقط 3 درصد اسانس دارد.

 

همانطور که گفته شد هر چه قدر میزان اسانس روغنی عطری بیشتر باشد ماندگاری عطر ان نیز بیشتر خواهد بود اما به مراتب میزان پولی که باید برای خرید چنین عطرهایی درنظر گرفت نیز باشد بیشتر باشد. پس هرچه اسانس بیشتر میزان قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

https://shikfam.com/methods-for-the-detection-of-perfume

تکنیک تبدیل عطر به روغن حمام

شما به معنای واقعی کلمه می تواند عطر مورد علاقه خود را به روغن حمام معطر تبدیل کنید و برای خودتان یک روغن حمام معطر بسازید .برای این کار کافی است فقط چند قطره از عطر را به یک لیتر روغن بچه اضافه کنید، به خوبی تکان دهید، و روغن را بعد از حمام به بدن خود مالش دهید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

 

تکنیک تبدیل عطر به خوشبو کننده هوا

هرگاه عطر خوشبویی را دارید و تمایل دارید تا بوی خوش آن همیشه استشمام شود می توانید به راحتی عطر را به اسپری خوشبو کننده هوا تبدیل کنید و مشامتان را با بوی خوش آن نوازش دهید. برای این کار تکنیک راحتی وجود دارد، کافی است تا کمی از عطر را باس رنگ به لامپ اتاق بپاشید، به محض روشن و گرم شدن لامپ بوی خوش عطر همه فضا را پر می کند.

https://shikfam.com/need-to-know-about-perfume

به‌طورکلی شیشه‌های ادکلن تقلبی وقتی‌که در مقابل نور قرار می‌گیرن داخلشون رگه‌های ظریفی دیده میشه. به‌عنوان‌مثال یکی از دوستانم یک بار ادکلن Reve Elixir خریده بود که تقلبی از آب دراومد و تنها فرقی که با ادکلن اصلی داشت این بود که رنگ شیشه‌ی ادکلن اصلی کمی روشن‌تر از شیشه‌ی ادکلن تقلبی بود.

همین موضوع به نوع دیگه‌ای در مورد درب شیشه‌ی ادکلن تقلبی هم صادق هست. درب شیشه‌ی ادکلن تقلبی اکثراً پلاستیکی هست و اگر جسم تیزی روی اون بکشید (حتی گاهی با خراش ناخن) رنگ اون می‌ریزه!

نکته‌ی دیگه‌ای که به شما در تشخیص و خرید ادکلن اصل کمک خواهد کرد؛ دقت به نوع نوشته‌ها و فونت روی شیشه‌ی ادکلن و جعبه‌ی ادکلن هست. نوع نوشته‌ها و نوع فونت به‌کاررفته در محصولات تقلبی، همیشه متفاوت با نوع اصل خواهد بود.

گاهی تهیه‌کنندگان ادکلن‌های تقلبی در درج حروف نام انگلیسی ادکلن مرتکب اشتباه میشن، به‌عنوان‌مثال یک بار (که از معدود دفعات کلک نخوردنم بود) متوجه شدم که اسم ادکلن GIORGIO به‌اشتباه به شکل GIORCIO روی شیشه‌ی ادکلن نوشته شده!

مورد دیگه‌ای که بد نیست یادتون باشه و بررسی کنید؛ میزان ادکلن موجود در شیشه‌ی ادکلن هست که معمولاً ادکلن‌های اصل، پر هستند ولی ادکلن‌های تقلبی محتویات کمتری دارند.

https://shikfam.com/Identification-of-original-cologne

جواب سوال چگونه ادکلن بزنیم و بهترین روش عطر زدن را در این مقاله خواهید خواند؛ می‌خواهیم بدانیم که برای ماندگاری بوی ادکلن چه کنیم و چگونه ماندگاری ادکلن را افزایش دهیم، به کجا عطر بزنیم و سرانجام در مورد بهترین روش نگهداری ادکلن هم بیشتر بدانیم.

پیشاپیش اشاره کنیم که از پاسخ‌های داده‌شده به سوال چگونه ادکلن بزنیم این نتیجه حاصل خواهد شد که باید در این مورد، آگاهانه‌تر و دقیق‌تر عمل کرد زیرا یکی از قوی‌ترین ارتباط‌هایی که بین حافظه‌ی انسان و پنج حس او وجود دارد، ارتباط حافظه با حس بویایی است بنابراین با استفاده از همین نکته می‌توان با افراد، ارتباط‌های عمیق‌تری برقرار کرد.

عطر زدن، چیزی فراتر از رسیدن به سر و وضع ظاهری است. طرز عطر زدن، می‌تواند یک وجه تمایز شما با دیگر انسان‌ها نیز باشد. نوع عطر و هم‌چنین طرز عطر زدنتان می‌تواند شما را به شخصی فراموش‌نشدنی تبدیل کند و حس کنجکاوی و احترام را در انسان‌ها برانگیزد! با شیک فام همراه باشید.

اول به کجا عطر بزنیم

خُب، مطمئن هستیم که بیشتر شیک فامی‌های خوب، خودشان جواب‌هایی برای سوال چگونه ادکلن بزنیم و هم‌چنین کجا عطر بزنیم دارند اما می‌خواهیم یک جمع‌بندی کامل‌تر در اختیارشان بگذاریم.

در تصویری که مشاهده می‌کنید، نقاط مختلف بدن و میزان حرارت آن‌ها مشخص شده است:

 

ماندگاری ادکلن چگونه بیشتر میشه؟

 

1.    نقاط خیلی گرم: قرمز

2.    نقاط گرم: زرد

3.    نقاطی با حرارت معمولی: سبز

4.    نقاط سرد: آبی

https://shikfam.com/How-to-smell-the-fragrance-for-a-longer-shelf-life-