بیوگرافی ماکان آریا پارسا
اریک ریس، نویسنده و کارآفرین معروف، می گوید:
"من از موفقیت ها و شکست های خودم و دیگران درس گرفتم. موفقیت یک کسب و کار یک نتیجه خوب یا فقط شرایط مناسب نیست، در واقع موفقیت را می توان با شناخت اشتباهات دیگران و اجتناب از آنها مهندسی کرد!" به معنای موفقیت است. قابل آموزش است و من می توانم آن را یاد بگیرم!"
https://coderwall.com/fanphdac
http://tebsenati.famblog.ir/post/9
https://experiment.com/users/ffanphdac
https://logopond.com/fanphdac/profile/535017/?filter=&page=
با توجه به این موضوع دکتر ماکان آریا پارسا که از برترین کارگران ایرانی است و با ایجاد چندین شغل و مشاغل ثابت و پایدار و انجام کارها می تواند چندین شغل را مدیریت کند، برخی از اشتباهات رایج کارآفرینان در کسب و کار را آموزش می دهد. .
قبل از عید برای مسواک زدن آرزوها | دوره عملی قانون جذب هادی فرامرزی!
به قول دکتر ماکان آریا پارسا، کارآفرین نمونه ایرانی، بیایید این اشتباهات را که سال ها پس از ناکامی ها و موفقیت های فراوان تجربه کرده اند مرور کنیم. در پایان این مقاله کوتاه با آنها بیشتر آشنا می شویم.
https://hypothes.is/users/fanphdac
http://kabipanel.xobor.de/u161_fanphdac.html
https://www.wishlistr.com/profile/fanphdac
اولین اشتباه | قرار است در هر بازاری موفق شوید!
هرگز نباید از بهانه هایی مانند موفقیت محصول خود در بازار اول، تحقیق، صحبت با مردم، مخاطبان و حتی نظرسنجی برای دریافت نظرات آنها دست بکشید.
تجربه به من نشان داده که دنیای بازارها یکی از محصولات موفقی است که در بازارهای مشابه شکست خورده است!
اغلب اوقات یک نوشیدنی در ایالات متحده فروش خوبی دارد اما در یک کشور اروپایی مانند فرانسه یا بریتانیا به فروش نمی رسد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر در یک بازار موفق شوند، به این معنی است که محصول در بازارهای بعدی نیز بسیار موفق خواهد بود. اما در واقع این یکی از اشتباهات کارآفرینان است.
اشتباه دوم | راه اندازی یک کسب و کار با شرکای زیادی
https://knowyourmeme.com/users/fanphdac
https://www.goodreads.com/user/show/148260785-fanphdac
زمانی که میخواستم کسبوکار خودم را شروع کنم، برای شروع هیجانزده بودم و این باعث شد آن را به افراد زیادی بدهم. اما بعداً متوجه شدم که این یکی از بزرگترین اشتباهات من بود ...
به نظر من، کارآفرینان به جای یک استارت آپ بزرگ و بحث برانگیز، باید آرام آرام شروع کنند و در صورت نیاز به شریک، از تعداد کمی شروع کنند. علاوه بر این، بهتر است هر یک از شرکا مهارت های متفاوت و ارزشمندی داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.
https://www.librarything.com/profile/nashrpn
https://atbox.io/9292793865188#!
https://pinshape.com/users/1834221-nashrpn#designs-tab-open
اشتباه سوم | منتظر شروع!
فکر میکنم انتظار طولانی برای شروع و راهاندازی یک کسبوکار اشتباه بزرگی است که مرتکب شدم. به نظر من برای شروع نباید تعلل کرد، بلکه باید در کار غوطه ور شد و به مرور پیشرفت کرد.
https://www.demilked.com/author/nashrpn/
https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25355
اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول
من فکر می کنم اگر شرکت شما یک استارت آپ است، خوب نیست که بخواهید یک محصول کم کیفیت و کم ارزش را وارد بازار کنید. شما محصولات عالی می سازید و مطمئن می شوید که مخاطبان شما ارزش آن را می دانند.
البته در این راه نباید کاملاً اسیر خود شوید و بخواهید محصول هر چیزی را به بازار عرضه کنید.
https://gaiauniversity.org/members/fanphdac/profile/
https://www.mothering.com/members/fanphdac.464179/#about
اشتباه پنجم | برای خرج کردن بیشتر یا کمتر
دو طرز فکر مهم در میان کارآفرینان موفق وجود دارد:
در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشید،
https://www.bbuzzart.com/profile/428181
https://www.anime-planet.com/users/elearnparss
https://onedio.com/profil/elearnparss/
https://my.archdaily.com/us/@myxise
https://www.hackathon.io/users/260091
از سرمایه گذاری روی مردم و شرایط مناسب برای ترس.
نکته مهم این است که هر دوی این ذهنیت ها می توانند در تصاویری که افراط می کنند منجر به شکست کسب و کار شما شود! یک کارآفرین موفق می داند که در تجارت نباید بدون حساب خرج کرد و نباید از خرج کردن در مواقع ضروری ترسید.
همین الان به کسب و کار خود نگاهی بیندازید و ببینید کجا این همه هزینه کرده اید. همچنین ببینید پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگی کسب و کار شده است.
https://topsitenet.com/profile/nashrpn/738782/
https://www.intensedebate.com/people/nashrpn
اشتباه ششم | همکاری با شرکت های غیرمتعهد
کسب و کارها، پس از اندکی رشد، برای رشد و موفقیت در کار با شرکت ها و افراد دیگر آنجا هستند. به عنوان مثال، کار با یک شرکت طراحی سایت، سئو، حمل و نقل و غیره.
در این میان، کار با شرکت های غیرمتعهد تأثیر مخربی بر تجارت دارد. نکته مهم این است که یک قرارداد حقوقی صرف نمی تواند باعث شکایت شما شود. بنابراین قبل از شروع کار حتما باید نمونه هایی از کار در مجموعه تحقیقاتی را مرور کرده و حتی مشتریان قبلی را ارزیابی کنم.
https://www.longisland.com/profile/nashrpn
https://www.theoutbound.com/nashrpn
اشتباه هفتم | بی توجهی به بازاریابی
اشتباه دیگری که کارآفرینان مرتکب می شوند این است که یک محصول خوب می سازند، خودشان آن را می فروشند!
اگر خودش را به این محصول خوب بفروشد، شرکت های بزرگی مثل تویوتا، bmw و شرکت های دیگر محصولات ارزشمند خود را نمی فروشند!
شما باید محصول را بشناسید، هر چه که باشد، نیاز به بازاریابی دارد. این بازار ممکن است شامل بازار محیطی، بازار آنلاین، سئو، بازاریابی محتوا و ... باشد.
https://www.hackathon.io/users/260142
https://onedio.com/profil/elearnparss/
https://my.archdaily.com/us/@myxise
https://www.hackathon.io/users/260091
اشتباه هشتم | تیم نسازید
هر صاحب کسب و کاری فکر می کند که هیچکس نمی تواند مانند خودش کارهایی انجام دهد و برای او متاسف باشد. خوب، او گفت من می توانم درست فکر کنم. اما اگر در دراز مدت کمی به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که می تواند شما را به عنوان کسب و کارتان فرسوده کند.
علاوه بر این، تیم نساختن باعث می شود خیلی چیزها عقب بیفتند و به جای موفقیت، در نهایت شکست بخورید. بنابراین، ins
استراتژی های اساسی تجارت فارکس
ابتدایی ترین شکل های معاملات فارکس، تجارت طولانی و تجارت کوتاه است. در یک معامله طولانی، معامله گر شرط بندی می کند که قیمت ارز در آینده افزایش می یابد و می توانند از آن سود ببرند. یک معامله کوتاه شامل یک شرط بندی برای کاهش قیمت جفت ارز در آینده است. معاملهگران همچنین میتوانند از استراتژیهای معاملاتی مبتنی بر تحلیل تکنیکال مانند شکست و میانگین متحرک برای تنظیم دقیق رویکرد خود در معاملات استفاده کنند.
بسته به مدت و تعداد معاملات، استراتژی های معاملاتی را می توان به چهار نوع دیگر طبقه بندی کرد:
نمودارهای مورد استفاده در معاملات فارکس
در معاملات فارکس از سه نوع نمودار استفاده می شود. آن ها هستند:
نمودارهای خطی
نمودارهای خطی برای شناسایی روندهای تصویر بزرگ برای یک ارز استفاده می شود. آنها ابتدایی ترین و رایج ترین نوع نمودار مورد استفاده معامله گران فارکس هستند. آنها قیمت معاملات بسته شدن ارز را برای دوره های زمانی مشخص شده توسط کاربر نمایش می دهند. خطوط روند مشخص شده در نمودار خطی را می توان برای طراحی استراتژی های معاملاتی استفاده کرد. برای مثال، میتوانید از اطلاعات موجود در یک خط روند برای شناسایی شکستها یا تغییر روند برای افزایش یا کاهش قیمتها استفاده کنید.
در حالی که می تواند مفید باشد، نمودار خطی به طور کلی به عنوان نقطه شروع برای تجزیه و تحلیل بیشتر معاملات استفاده می شود.
https://llk.dk/2ppr38
نمودار میله
مانند سایر مواردی که در آنها استفاده می شود، نمودارهای میله ای برای نمایش دوره های زمانی خاص برای معامله استفاده می شود. آنها اطلاعات قیمت بیشتری را نسبت به نمودارهای خطی ارائه می دهند. هر نمودار میله ای نشان دهنده یک روز معامله است و شامل قیمت افتتاحیه، بالاترین قیمت، پایین ترین قیمت و قیمت پایانی (OHLC) برای یک معامله است. یک خط تیره در سمت چپ قیمت افتتاحیه روز است و یک خط تیره در سمت راست نشان دهنده قیمت پایانی است. رنگ ها گاهی اوقات برای نشان دادن حرکت قیمت استفاده می شوند، سبز یا سفید برای دوره های افزایش قیمت و قرمز یا سیاه برای دوره ای که قیمت ها کاهش یافته است استفاده می شود.
نمودارهای میله ای برای معاملات ارز به معامله گران کمک می کند تا تشخیص دهند که بازار خریدار است یا بازار فروشنده.
نمودارهای کندل استیک
نمودارهای شمعدانی اولین بار توسط تاجران برنج ژاپنی در قرن هجدهم مورد استفاده قرار گرفت. آنها از نظر بصری جذاب تر و خواندن آسان تر از انواع نمودارهایی هستند که در بالا توضیح داده شد. قسمت بالایی یک شمع برای قیمت افتتاحیه و بالاترین نقطه قیمت مورد استفاده توسط یک ارز استفاده می شود، و قسمت پایین یک شمع برای نشان دادن قیمت بسته شدن و پایین ترین نقطه قیمت استفاده می شود. شمع پایین نشان دهنده دوره ای از کاهش قیمت است و به رنگ قرمز یا مشکی است، در حالی که شمع رو به بالا دوره افزایش قیمت است و به رنگ سبز یا سفید است.
شکل ها و اشکال موجود در نمودارهای کندل استیک برای شناسایی جهت و حرکت بازار استفاده می شود. برخی از شکلگیریهای رایجتر برای نمودارهای شمعدانی، مرد معلق و ستاره تیرانداز هستند.
منبع :